۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۵۰۱۰۴۴
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری:

ماه رمضان ماه تطهیر قلوب و اعضا و جوارح است

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه ماه رمضان ماه تطهیر قلوب و اعضا و جوارح است، گفت: خداوند بینا و شنوا است به این معنا که بر عبادات و روزه گرفتن و تطهیر باطن بندگان آگاه بوده و این امور از دید خداوند مخفی نیست.
حجت الاسلام والمسلمین امان نریمانی

حجت الاسلام والمسلمین امان نریمانی، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه میهمانی خدا، ابراز داشت: رمضان ماه تطهیر قلوب و اعضا و جوارح است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: عبادت خداوند متعال توفیقی بزرگ است که در ماه مبارک رمضان نصیب بندگان می شود، بنابراین باید این فرصت ارزشمند را قدر دانست و گامی در جهت تقویت بنیه دینی و تهذیب نفس خویش برداشت.

این مسؤول با اشاره به ادعیه سفارش شده ماه مبارک رمضان، خاطرنشان کرد: یکی از این ادعیه، دعای معروف یا علی و یا عظیم است که خواندن آن پس از هر نماز واجب در ماه مبارک رمضان مستحب است و معمولا قرائت این دعا در مساجد و تکایا ترک نمی شود.

حجت الاسلام والمسلمین نریمانی با اشاره به فرازی از این دعای مؤکد، اظهار داشت: الله اسم جامع خداوند بوده و به عنوان صفت برای هیچ چیزی قرار نمی گیرد اما بقیه اسمای الهی می توانند به عنوان صفت برای الله قرار گیرند.

وی تأکید کرد: خداوند برتر مطلق است و فقط خداست که بر همه هستی و هفت آسمان و زمین سلطه و سیطره دارد و عظیم حقیقی اوست.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: خداوند متعال پروردگار عظیمی است که چیزی مانند او نیست، این امر یکی از اصول و مسائل توحیدی است، یعنی یکی از شاه کلیدهای شناخت خدا و معارف الهی محسوب می شود.

حجت الاسلام والمسلمین نریمانی در پایان اظهار داشت: خداوند بینا و شنوا است یعنی بر عبادات و روزه گرفتن و تطهیر باطن بندگان آگاه بوده و این امور از دید خداوند مخفی نیست./857/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات