۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۵۰۰۸۸۷
خطیب جمعه نجف آباد:

حضور حماسی مردم درانتخابات مشت محکمی بر دهان بدخواهان بین المللی بود

حجت الاسلام حسناتی با تشکر از حضور حماسی مردم در انتخابات هفته گذشته، گفت: ملت فهیم ایران با این حضور حماسی هم به تکلیف اسلامی و هم تکلیف ملی اش عمل کرد و مشت محکمی بر دهان بدخواهان بین المللی این نظام و کشور زد.
حجت الاسلام حسناتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نجف آباد، حجت‌الاسلام مصطفی حسناتی، نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه نجف‌آباد، در خطبه‌های عبادی سیاسی آخرین جمعه ماه شعبان، با محکوم کردن جنایات آل خلیفه به خصوص در مورد رهبر شیعیان بحرین گفت: نخستین دستاورد حضور رییس جمهور آمریکا در منطقه، به خاک و خون کشیده شدن شیعیان بحرین در حمایت از رهبر خود بود.

وی در ادامه بیان داشت: رژیم آل خلیفه شیعیانی را که حدود 1 سال است در اطراف خانه رهبرشان تحصن کرده اند، به خاک و خون کشیدند و 6 نفر را شهید، 100 نفر را مجروح و 300 نفر را دستگیر کردند و همان رفتاری را طاغوت با ترس از حضور امام و تبعید ایشان به خارج از کشور انجام داد، رژیم آل خلیفه به دنبال آن است.

نماینده ولی فقیه در نجف آباد با تشکر از حضور حماسی مردم در انتخابات هفته گذشته خاطرنشان کرد: ملت فهیم ایران با این حضور حماسی هم به تکلیف اسلامی و هم تکلیف ملی اش عمل کرد و مشت محکمی بر دهان بدخواهان بین المللی این نظام و کشور زد، آنانی که قبل از انتخابات برای برهم زدن نظم و حضور کم رنگ مردم برنامه ها داشتند.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب که فرمودند من سجده شکر می کنم بعد از این حضور حماسی، افزود: میدان رقابت ها تمام شد، موقع رفاقت ها است و کسانی که در میدان منتخب مردم شدند باید با عدالت عمل کنند و همه باید به میدان بیاییم که این کشور متعلق به همه ما است و تمام استعدادها، مدیریت ها و دارایی ها باید برای پیشرفت این کشور به میدان بیایند.

اتحاد عربی – اسلامی همان جاهلیت مدرن است

امام جمعه نجف آباد با اشاره به حضور رییس جمهور آمریکا در روز انتخابات ایران، در کشور عربستان نیز بیان داشت: همزمان انتخابات ایران و حضور رییس جمهور آمریکا و بستن پیمان های زشت اقتصادی و سیاسی تنها به دنبال ایجاد وحشت بیشتر در منطقه بود.

وی با اشاره به عقد قرارداهای میلیاردی میان آمریکا و عربستان نیز تصریح کرد: حاکمان جائر منطقه که این قدر متزلزل شده اند، که برای نجات خود 480 میلیارد دلار با آمریکا قرارداد می بندند و یک اتحاد و ناتوی عربی – اسلامی درست می کنند تا بار دیگر فرهنگ جاهلیت و پست قبل از اسلام را در جوامع اسلامی بروز دهند.

حجت الاسلام حسناتی در ادامه بیان کرد: جاهلیت مدرن امروز به جای زنده به گور کردن کودکان، نسل کشی می کند و یکجا بیمارستان را می کوبد و این وضعیت تمدن امروز غرب است، امروز نبرد فرهنگ ها و تمدن ها است و در این میدان فرهنگی پیروز است، که انقلابی و جهادی عمل کنند که به گفته خودشان، تنها فرهنگ شیعه است که در آینده بر تمام جهان مسلط می شود.

دستیابی به تقوای سیاسی و اداری بالاترین دستاورد ماه رمضان برای مسؤولان است

حجت الاسلام حسناتی دستیابی به تقوای اخلاقی و سیاسی را بالاترین دستاورد ماه رمضان برشمرد و افزود: میوه ماه رمضان، تقوا است به ویژه در مورد مسؤولان و خدمتگزاران این نظام که باید تقوای سیاسی و اداری را به خصوص در این ماه با خدمت بیشتر به مردم نشان دهند.

وی درباره حفظ حرمت و حریم ماه رمضان نیز افزود: یک شهر و جامعه اسلامی باید ظاهرش نیز اسلامی باشد، هم از نظر اسلام و هم قانون هرگونه روزه خواری در ملاعام حرام و جرم است و لوبا حجت شرعی باشد و باید نسبت به این گونه افراد و حریم شکنان ماه رمضان تذکر داده شود تا به مراحل قانونی نرسد.

در پایان مراسم نماز جمعه، نمازگزاران با شرکت در راهپیمایی و محکوم کردن جنایات رژیم آل خلیفه و حمایت خود را از شیعیان بحرین و دیگر کشورهای مظلوم منطقه نشان دادند./201/1306/ب1

ارسال نظرات