۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۶
کد خبر: ۴۹۹۳۷۲
حماسه۹۶/ حجت الاسلام نبویان:

از روندی که دست‌اندرکاران انتخابات در پیش گرفتند نگرانیم

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: از این رفتار روزنامه ایران تعجبی نیست چراکه این عملکرد توسط رسانه‌های حامی دولت تبدیل به یک روند معمول شده و به طور دائم سعی می‌کنند که با هر توانی که دارند چهره‌ کاندیدای رقیب را تخریب کنند.
حجت الاسلام نبویان

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از فارس، سیدمحمود نبویان نماینده سابق مجلس شورای اسلامی درخصوص نشر خبر کذب منتسب به سردار سلیمانی توسط روزنامه دولتی ایران و همچنین تکذیب این خبر توسط روابط عمومی سپاه، اظهار داشت: دولت دارد مسیر اشتباهی را طی می‌کند و نهادهای نظارتی باید پیگیر تخلفات متعدد آنها باشد.

وی بیان کرد: از این رفتار روزنامه ایران تعجبی نیست چراکه این عملکرد توسط رسانه‌های حامی دولت تبدیل به یک روند معمول شده و به طور دائم سعی می‌کنند که با هر توانی که دارند چهره‌ کاندیدای رقیب را تخریب کنند و اخبار کذبی را در حوزه‌های مختلف منتشر کنند.

نبویان همچنین با انتقاد به روند اخذ رای از صبح امروز و دریافت اخبار متعدد از تخلف مسئولان شعب اخذ رای، گفت: بنده اخبار متعددی از دوستان حاضر در شعب اخذ رای دارم که حاکی از تخلفات متعدد دارد؛ به عنوان مثال در استان مازندران حتی امروز که روز انتخابات است حامیان آقای روحانی، مسئولان ستادها، استانداران و شهرداران در حال خرید رای مردم هستند و کسی نیست که با آنها برخورد کند؛ عملا در پای صندوق‌های رای تخلف کرده و نام کاندیداهای مد نظر خود را می‌برند و هیچ یک از ناظران برخوردی نمی‌کنند؛ در بعضی شعب اخذ رای هنوز نام کاندیداهایی که از انتخابات کنارگیری کرده‌اند وجود دارد که باعث انحراف مردم شده است.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی، خاطر نشان کرد: رای مردم در نزد مسئولان انتخاباتی در امانت است و آنها باید تمام سعی خود را انجام دهند تا آرای مردم حفظ شود، اما جای تاسف دارد که تا این لحظه از برگزاری انتخابات و اخذ رای به خوبی این وظیفه خود را عمل نکرده‌اند.

وی در پایان با ابراز نگرانی از رویه مسئولین انتخاباتی، اظهار داشت: تقاضای ما از همه مسئولین این هست که به طور جدی با این تخلفات برخورد کنند و از ادامه این روند در ساعت پایانی انتخابات و اخذ رای جلوگیری کنند./۱۳۲۵//۱۰۲/خ

ارسال نظرات