۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۴۹۹۱۹۵
حماسه ۹۶/ مؤسس حوزه علمیه امام حسین:

برگزاری باشکوه انتخابات و آرامش کشور نتیجه تدابیر رهبری و حضور مردم است

آیت‌الله حسینی مازندرانی گفت:‌ برگزاری باشکوه انتخابات در ایران با وجود ناامنی منطقه بسیار حائز اهمیت و ارزشمند است و این آرامش نتیجه تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب و حضور مردم است.
رای مازنی مازندرانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید رضا حسینی مازندرانی موسس حوزه علمیه امام حسین(ع) امروز در محل اخذ رای شعبه 168 مسجد امام حسین(ع) شهرری حضور یافت و رای خود را برای دو انتخابات به صندوق انداخت.

وی پس از طی فرایندهای قانونی، رای خود را به صندوق‌های اخذ رای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا انداخت.

آیت‌الله حسینی مازندرانی پس از انداختن رای خود، بیان داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند: مردم در انتخابات شرکت کنند، حضور در این عرصه، ضروری است بنابراین هیچ کس نمی‌تواند بگوید که یک رای من هیچ اثری ندارد چرا که به طور قطع موثر خواهد بود.

وی در ادامه گفت: ملت ایران در نظام جمهوری اسلامی، آزادانه رای می‌دهند، بنابراین براساس توصیه رهبر معظم انقلاب که فرمودند: مردم با دقت، ملاحظه و بصیرت، نامزد اصلح را در انتخابات ریاست جمهوری و همچنین نامزدهای خوب را در شوراهای اسلامی شهر و روستا انتخاب کنند.

موسس حوزه علمیه امام حسین(ع) شهرری با تاکید براینکه هر یک از کاندیداها در صورت انتخاب باید به وعده‌هایی که دادند عمل کنند، اظهار داشت: تحقق وعده‌های داده شده بسیار حائز اهمیت است همچنین ضرورت دارد سایر نامزدها به منتخب مردم، کمک کرده و او را در اجرایی کردن برنامه هایش، حمایت کنند.

استاد اخلاق حوزه علمیه در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری باشکوه انتخابات در ایران با وجود ناامنی منطقه بسیار حائز اهمیت و ارزشمند است و این آرامش نتیجه تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب و حضور مردم در تمام  عرصه‌های انقلاب اسلامی است./202/813/ب1

ارسال نظرات