۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۸
کد خبر: ۴۹۸۷۳۰
مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه:

سازش با آمریکا عزت انقلاب را خدشه دار می کند

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه گفت: ما با کوتاه آمدن در مقابل آمریکا عزت خود را از دست می دهیم و اگر عزت و شوکت جمهوری اسلامی از دست برود نتیجه آن مشابه سیلی خوردن مسلمانان در یمن، بحرین و عراق است.
مدیر حوزه علمیه کرمانشاه

حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی، مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با اشاره به معیارهای انتخاب فرد اصلح در انتخابات پیش رو، ابراز داشت: برای انتخاب فرد اصلح باید به معیارهای امام راحل (ره) و رهبری دقت شود، باید کسی را برگزید که در فکر عزت انقلاب و جمهوری اسلامی و ملت ایران باشد.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه تصریح کرد: باید کاندیدایی را برگزید که انقلابی نگر بوده و تفکر انقلابی داشته باشد، زیرا ما این انقلاب را زمانی به دست آوردیم که شعار «نه شرقی نه غربی، جمهوری اسلامی» و «نه سازش نه تسلیم، نبرد با آمریکا» را سر دادیم.

وی ادامه داد: آمریکا مظهر استکبار و شیطان بزرگ است و امروز توطئه های آمریکا و ایادی آن از جمله انگلیس را در افغانستان و عراق می بینیم، حمایت آمریکا از عربستان نیز برای بهره گیری از منابع نفتی و جلوگیری از نوسان قیمت نفت در جهان است.

حجت الاسلام موسوی تأکید کرد: مستکبران اموال مسلمانان را غارت کرده و نفت آنها را می گیرند و حتی حاضر نیستند علم و تکنولوژی را در اختیار آنها قرار دهند و در مقابل سعی می کنند در ازای بهای نفت نیز محصولات نفتی را با قیمتی گزاف به آنها بفروشند.

این مسؤول یادآور شد: امروز اکثر کشورهای مسلمان در حال رکود و عقب گرد هستند زیرا تمام مصارف آنها تحت نظارت غرب و مستکبران است.

استاد حوزه علمیه بیان داشت: شخصی اصلح است که معتقد به توسعه کشور و تولید داخلی باشد نه کسانی که معتقد به باز شدن مرزها برای کالاهای اقتصادی هستند.

وی در ادامه مطرح کرد: فرد اصلح کسی است که به جای اینکه کالای خارجی را وارد کند علم اقتصادی آن را وارد کند نه آن کسانی که جلوی علم را بستند و در حالی که کشور در رتبه 14 علمی جهان قرار داشت، مسائل علمی را تعطیل کرده و در عوض واردات را به کشور تحمیل کردند.

حجت الاسلام موسوی اظهار داشت: ما در کوتاه آمدن در مقابل آمریکا عزت خود را از دست می دهیم و اگر عزت و شوکت جمهوری اسلامی از دست برود نتیجه آن مشابه سیلی خوردن مسلمانان در یمن، بحرین، عراق، سوریه، لبنان و فلسطین است، بنابراین فردی اصلح است که شعار نه سازش نه تسلیم، نبرد با آمریکا را سرلوحه امور خود قرار دهد.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه عنوان داشت: کسی باید انتخاب شود که ولایتمدار، متعهد و به دنبال عزت انقلاب و پیشرفت کشور است و این عزت، آینده و اقتدار ایران اسلامی را حفظ می کند.

این مسؤول در ادامه افزود: آمریکا از انقلاب اسلامی سیلی خورده و به دنبال انتقام از ایران است ولو به ما لبخند بزنند اما در حقیقت آنها به دنبال از بین بردن اصل نظام و انقلاب اسلامی هستند.

حجت الاسلام موسوی در پایان ابراز داشت: امید است انتخابات خوب و پرشوری برگزار شده و انتخاب اصلح ما مایه خشنودی قلب حضرت ولی عصر(عج)، روح امام و شهدا و همچنین رضایت رهبر معظم انقلاب باشد./۸۵۷/۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات