۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۴
کد خبر: ۴۹۸۱۸۶
امام جمعه شهر زنگی اباد:

با حضور حداکثری در انتخابات تهدیدهای دشمن از بین می رود

حجت الاسلام ابراهیم سیفی گفت: ما باید در برابر تهاجم دشمن و تهدیدهای غرب، امریکا و اسرائیل یک همبستگی ملی از خودنشان دهیم و این کار فقط با حضور حداکثری مردم در انتخابات و آرای بیشتر به دشمن ثابت می شود.
حجت الاسلام ابراهیم سیفی

حجت الاسلام ابراهیم سیفی امام جمعه شهر زنگی اباد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان گفت: مساله حضور حداکثری درانتخابات ، خاص رهبر معظم انقلاب، امام راحل بنیان گذار این نظام، شهدا و همه دلسوزان انقلاب  و تمام کسانی که به این انقلاب دلبستگی دارند قطعا به دنبال این هستند که ما در برابر تهاجم دشمن و تحدیدهای غرب، امریکا و اسرائیل یک همبستگی ملی از خودنشان دهیم و این کار فقط با حضور حداکثری مردم در انتخابات و آرای بیشتر به دشمن ثابت می شود.

امام جمعه زنگی آباد اظهار کرد: قطعا آرای بیشتر و حضور بیشتر مردم در انتخابات باعث می شود که دشمن از کار خود نا امید و نتواند به کشور عزیز ما حمله و یا نقشه ای علیه آن بکشد.

وی ادامه داد: ما امیدوار هستیم که تمام مردم کشور در انتخابات شرکت کنند و بدانند که هر رای آنها یک تیری بر چشم دشمن و مشت محکمی بر دهان امریکا و اسرائیل است.

حجت الاسلام سیفی بیان کرد: مردم عزیز کشور ما بعد از حضور حداکثری، باید انتخاب اصلح داشته باشند و باید به دنبال شناخت کاندیدای خود بروند و ما معتقد هستیم کسانی که با دشمنان اهل بیت و انقلاب و همه گروه های ضد انقلاب مرز بندی ندارند آنها دارای صلاحیت نیستند.

امام جمعه زنگی آباد به نقش رسانه ها در انتخابات اشاره کرد و گفت: اگر رسانه ها نقش خود را به خوبی انجام دهند حتما در حضور حداکثری و انتخاب اصلح تاثیر گذار هستند و ما باید از رسانه ها تشکر کنیم که تبلیغات ریاست جمهوری را به خوبی مدیریت می کند و امیدواریم که این زمینه ای شود که داوطلبان از تبلیغات اسراف گونه پرهیز کنند.

وی تصریح کرد: ما به یک سری اصول کلی دست پیدا کردیم که امروزه کشور ما در مقابل دشمن ایستاده و ارامش دارد و سر بلند است مهم ترین محور در نظام ما ولایت مداری است ، بنابراین مردم برای انتخاب کاندیدای خود به این موضوع فکر کنند و از آن در انتخاب کاندیدار خود استفاده کنند./866/۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات