۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۴۹۸۰۴۴
امام جمعه گتوند:

انگ و تهمت زدن زیبنده رجال سیاسی نظام نیست

حجت الاسلام شاه آبادی با اشاره به اینکه برخی نامزدها در مناظره ها شأن و منزلت نظام اسلامی را رعایت نکردند، گفت: انگ بستن، تهمت زدن، تلاش برای دوقطبی سازی و تنش آفرینی در جامعه زیبنده رجال سیاسی نظام اسلامی نیست.
مناظره

حجت الاسلام علی پاپی زاده شاه آبادی، امام جمعه گتوند، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه حضور در انتخابات پیمان مجدد ملت با نظام اسلامی و اهتمام به سرنوشت است، عنوان داشت: حضور حداکثری مردم تعیین کننده امنیت ملی کشور است و در مرحله بعد تشخیص و انتخاب نامزد اصلح در رشد و توسعه همه جانبه و حهت دهی برنامه های 4 سال آینده نظام اسلامی تأثیر بسزایی خواهد داشت.

امام جمعه گتوند با بیان اینکه رأی دهندگان پس از تشخیص فرد اصلح باید با احساس مسؤولیت رأی دهند، افزود: انتخاب نامزد اصلح با تفکر و تأمل، پرس و جو از معتمدان و افراد معرفی شده به عنوان معیار در نظام اسلامی و افراد متعهد و پایبند به ارزش های اسلامی حاصل می شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی گتوند نظام اسلامی را نظام مردم سالاری دینی مبتنی بر اصول اساسی مذهب تشیع و ولایت عنوان کرد و گفت: یکی از معیارهای مهم در انتخاب اصلح ولایت و ولایت پذیری از فقیه زمان است؛ زیرا در نظام اسلامی بسیار مهم خواهد بود که نامزد اصلح ولایت پذیری از رهبر معظم انقلاب را نه در شعار بلکه در عمل نمایان سازد.

حجت الاسلام شاه آبادی بیان کرد: نگاه و خدمت به مردم و قشر مستضعف در شعارها و عملکرد معیار انتخاب اصلح است و در کنار آن حفظ ابهت و اقتدار نظام اسلامی که برگرفته از ظلم ستیزی و مبارزه با استکبار و طرفداری از مظلومان است، باید در رییس جمهور منتخب نمایان باشد.

وی روحیه مبارزه با استکبار، پشتیبانی از مظلومان و مستضعفان جهانی، عدم ترس و احساس ذلت در برابر استکبار، کارآمدی و برنامه داشتن را شاخصه های مهم در انتخاب اصلح خواهد بود.

امام جمعه گتوند با بیان اینکه برخی نامزدهای انتخاباتی شأن و منزلت نظام اسلامی را در مناظره ها رعایت نکردند، خاطرنشان کرد: چنین اشخاصی در نزد مردم مردود هستند و با انگ ها، تهمت ها و با به کار بردن الفاظی که زیبنده رجال سیاسی نظام اسلامی و ملت ایران نیست در پی دوقطبی و ایجاد تنش بودند.

رییس شورای فرهنگ عمومی گتوند با اشاره به بداخلاقی های انتخاباتی در مناظره ها ابراز داشت: شیوه نامزدهای دیگر در برخورد و پرسش و مناظره ستودنی و قابل تحسین است و با چنین رفتاری شأن و منزلت جامعه اسلامی را حفظ کردند.

حجت الاسلام شاه آبادی گفت: در این مناظره ها نقدهای جدی صورت نگرفت اما در کل برای تشخیص اصلح بسیار کارساز و راهگشا بود./302/9456/ب1

ارسال نظرات