۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۵
کد خبر: ۴۹۷۴۶۰

تصمیم گیری در مورد مناظره نمایندگان نامزدها به عهده کمیسیون نظارت بر تبلیغات است

سخنگوی کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری، گفت: تصمیم گیری در مورد مناظره نمایندگان نامزدها به عهده کمیسیون نظارت بر تبلیغات است و صدا و سیما تنها مجری تصمیمات اتخاذ شده است.
قاضی زاده

به گزارش خبرگزاری رسا، قاضی‌زاده هاشمی سخنگوی کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری، گفت: تصمیم گیری در مورد مناظره نمایندگان نامزدها به عهده کمیسیون نظارت بر تبلیغات است و صدا و سیما تنها مجری تصمیمات اتخاذ شده است.

وی افزود: مبحث مناظره نمایندگان نامزدهای انتخابات به تصویب کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات رسیده است. منتها زمان‌بندی مناسب برای این مناظره به لحاظ جدول پخش انجام نشده و در حال حاضر ما مشغول برنامه‌ریزی برای این مسئله هستیم. در این راستا ما هیچ نامه‌نگاری مبنی بر معرفی نمایندگان نامزدها برای این مناظره نداشتیم . متعاقب آن هیچ نامه‌ای هم از ستادی دریافت نکرده‌ایم. 

قاضی زاده هاشمی گفت: بنابراین موضوعاتی که مبنی بر این مسئله در فضای مجازی مطرح می‌شود در واقع نوعی گمانه‌زنی بوده ما هنوز وارد اجرای قانونی و حقوقی مناظره نمایندگان نامزدها نشدیم. ما در حال برنامه‌ریزی برای این مسئله هستیم؛ بنابراین باید به این نکته‌ اشاره کنم که کمیسیون مرجع تصمیم‌گیری در این رابطه است و سازمان صدا و سیما مجری تصمیمات اتخاذ شده است. 

وی ادامه داد: در حال حاضر ما مشغول برنامه ریزی با سازمان صدا و سیما در این رابطه هستیم تا اینکه این سازمان بتواند در زمان و ساعتی مناسب این مناظره را پوشش دهد و در عین حال تداخلی با برنامه نامزدهای انتخابات نداشته باشد. در مناظره امروز هم ،شیوه مناظره به مانند شیوه‌ دو مناظره قبلی است. طبق شکایات مطروحه از برخی نامزدها در بخش پایانی مناظره امروز انشالله به وقت پایانی آن‌ها دو دقیقه اضافه می‌شود 

گفتنی است، برخی افراد در فضای مجازی مدعی شده بودند معاونت سیاسی صدا و سیما مانع برگزاری مناظرات نمایندگان نامزدهای انتخابات شده است./۹۱۷/ ۱۰۲/ص

ارسال نظرات