۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۴۹۷۲۴۱

همایش دختران شهر حامی محمدباقر قالیباف برگزار شد

همایش دختران شهر حامی محمدباقر قالیباف در سالن ورزشی شهدای هفت تیر برگزار شد
قالیباف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همایش دختران شهر حامی محمدباقر قالیباف کاندید دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز در سالن ورزشی شهدای هفت تیر برگزار شد.

در این همایش حجت‌الاسلام قاسمیان مدیر قرارگاه جهادی امام رضا(ع)، به سخنرانی پرداخته و گفت: آقای قالیباف به لحاظ اجرایی مدیری متفاوت با سایر مدیران است و مردم را سریع به حضور می پذیرد.

وی افزود: با توجه به سوابق ایشان شهرداری و بخش نظامی نشان از این دارد که در زمینه آسیب‌های اجتماعی بسیار دغدغه دارند و می‌توانند یک تکان جدی به بخش اشتغال و اقتصاد بدهند.

مدیر قرارگاه جهادی امام رضا(ع)، ادامه داد: آقای قالیباف کارهایی را که دیگران در طول چهارسال انجام می‌دهد طی یک سال به سرانجام می‌رسانند، او یکی از نوابغ در بخش اجرایی است.

وی در پایان با بیان اینکه درباره انتخابات شورای شهر باید به صورت لیستی رای داد، خاطرنشان کرد: شهر به افراد سیاست زده نیاز ندارد بلکه متخصص لازم دارد که در لیست خدمت تخصص‌های مختلف وجود دارد.

بنابراین گزارش در این همایش که با حضور همسر آقای قالیباف و جمعی از دختران جوان برگزار شد، رضا احسانی طنزنویس و از نویسندگان برنامه خندوانه به قرائت اشعاری در نقد عملکرد دولت یازدهم به ویژه وعده‌های تحقق‌نیافته آن ازجمله کاهش تورم و رفع تحریم‌ها پرداخت ۲۰۲/ص/807/

ارسال نظرات