۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۴۹۶۷۵۴
حجت الاسلام تقی‌زاده:

امام خمینی احیاگر شریعت نبوی بوده است

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: بزرگداشت سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی؛ پاسداشت اندیشه‌ها و آرمان‌های رهبری است که احیاگر شریعت نبوی بوده است.
حجت الاسلام حسین تقی زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حسین تقی‌زاده، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی امروز در نشست هم‌اندیشی اعضای کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی گرامیداشت مراسم‌های 14 و 15 خرداد که در صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی برگزار شد، اظهار داشت: رسانه‌ها نقش بسزایی در تبیین آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی دارند.
وی خاطرنشان کرد: بزرگداشت سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی؛ پاسداشت اندیشه‌ها و آرمان‌های رهبری است که احیاگر شریعت نبوی بوده و توانست رژیم طاغوت 2500 ساله را سرنگون کند، در حقیقت این برنامه‌ها تجلیل از انسانی کاملی است که همه جهان اسلام مدیون او است.
حجت الاسلام تقی‌زاده با بیان این‌که امام راحل با نهضت حسینی خود عزت، کرامت، آزادی و عدالت را به ملت ایران هدیه کرد، افزود: همزمان با برنامه‌های 14 و 15 خرداد به دنبال بازخوانی اندیشه و آرمان امام راحل، رابطه میان دین و سیاست، تبیین مفاهیمی چون عدالت، مردم‌سالاری دینی، قانون‌گرایی، وحدت و مسأله ولایت مطلقه فقیه هستیم.
وی با بیان این‌که سالروز ارتحال امام خمینی(ره) فرصتی برای مرور اندیشه‌ها، آرا و نظرات آن رهبر فقید درباره سیاست خارجی انقلاب اسلامی، وحدت امت اسلامی، مصالح جهان اسلام و وحیه جهادی و انقلابی‌گری است، گفت: این برنامه‌ها تأکیدی بر ادامه راه آن رهبر سفر کرده و تجدید میثاق با حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای است.
مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: بی‌تفاوتی نسبت به انقلاب و آرمان‌های اصیل نهضت امام خمینی منجر به انحراف در مسیر نظام اسلامی و بازگشت به دوران طاغوت خواهد شد، چنانکه طی سال‌های اخیر مظاهر این عقب‌گرد در مقاطعی مشاهده شده است.
حجت الاسلام تقی زاده با اشاره به این‌که اندیشه های امام راحل برگرفته از قرآن و شریعت نبوی است، گفت: به فرموده؛ امام خمینی 15 خرداد برای همیشه تاریخ عزای عمومی است و بایستی از سوی اقشار مختلف جامعه گرامی داشته شود، چراکه سندی بر جنایت رژیم طاغوت و مظلومیت ملت در مسیر آزادی و آزادگی است.
وی در پایان با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: یکی از آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی ایران، آزادی قدس شریف است و این آرمان محدود در مواضع سیاسی گروه‌ها و جناح‌های خاص داخلی و خارجی نیست، بلکه هدف همه امت اسلامی می باشد.
همچنین در ادامه سیدمحسن لطیفی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی، مدیران مسؤول دفاتر خبرگزاری‌های مستقر در استان و جمعی از پیشکسوتان عرصه مطبوعات و رسانه استان به ارایه نکته نظرات خود پرداختند و در پایان مقرر گردید لیستی از پیشنهادات رسانه‌های فعال استان در این راستا به صدا و سیمای استان ارسال شود./935/
۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات