۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۲:۵۵
کد خبر: ۴۹۵۸۸۴
معاون فرهنگی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه سیستان و بلوچستان:

افتخار مرکز خدمات حوزه های علمیه، تقسیم مساوی خدمات بین شیعه و سنی است

حجت الاسلام مهدی‌نژاد گفت: افتخار ما در مرکز خدمات حوزه های علمیه این است که خدمات این مرکز به عنوان ارگانی که وابسته به دفتر مقام معظم رهبری است، پس از گذشت چند سال از تأسیس این مرکز این است که تمامی خدمات مرکز مستقیم و به طور مساوی بین شیعه و سنی تقسیم می شود.
حجت الاسلام مهدی‌نژاد، معاون فرهنگی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت الاسلام حمید مهدی‌نژاد، معاون فرهنگی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه سیستان و بلوچستان امروز در همایش تجلیل از ممتازین تحصیلی فرزندان و همسران طلاب و روحانیان سراوان که در آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد گفت: دومین همایش تجلیل از ممتازین تحصیلی فرزندان و همسران طلاب و روحانیان در سال جدید پس از زابل در شهرستان سراوان در حال برگزاری است.

 وی افزود: مرکز خدمات حوزه های علمیه استان سیستان و بلوچستان بالغ بر 30 شعبه دارد که مستقیم زیر نظر دفتر مقام معظم رهبری فعالیت دارد و  برنامه های مختلفی را برگزار می‌کند.

معاون فرهنگی مرکز خدمات حوزه های علمیه سیستان و بلوچستان ادامه داد: جامعه هدف مخاطبین مرکز خدمات، حوزه های علمیه و تمامی طلاب دینی و غیر دینی و چه شیعه و سنی و ایرانی و غیر ایرانی در سراسر جهان است که از این خدمات بهره مند می‌شوند.

حجت الاسلام مهدی‌نژاد خاطرنشان کرد: افتخار ما در مرکز خدمات حوزه های علمیه این است که خدمات این مرکز به عنوان ارگانی که وابسته به دفتر مقام معظم رهبری است، پس از گذشت چند سال از تأسیس این مرکز این است که تمامی خدمات مرکز مستقیم و به طور مساوی بین شیعه و سنی تقسیم می شود.

وی به برگزاری همایش‌های تجلیل از ممتازین تحصیلی در سنوات گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: در سال گذشته به دلیل عدم زمان کافی، مراسم در زاهدان برگزار شد که نتوانستیم آنطور که باید و شاید از عزیزان تقدیر و تجلیل کنیم؛ از این رو تصمیم بر این شد که همایش با توجه به آمار بالای ممتازین به صورت منطقه‌ای برگزار شود که یکی از پایگاه ها برای برگزاری همایش شهرستان سراوان بود.

معاون فرهنگی مرکز خدمات حوزه های علمیه سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بیش از سه سال است که مرکز خدمات حوزه های علمیه در بحث فرهنگی ورود پیدا کرده و امروزه خدمات مرکز به بیش از 60 خدمت فرهنگی گسترش یافته است؛ می توان برگزاری کلاس‌های ورزشی و آموزش‌های فنی و حرفه ای را برای نمونه اشاره کرد.

حجت الاسلام مهدی نژاد افزود: در سال اول برگزاری همایش تجلیل از ممتازین تحصیلی فرزندان و همسران طلاب و روحانیان 100 نفر تجلیل شدند، در سال دوم  500 نفر ممتاز که تعداد ممتازین در سال گذشته به 1061 نفر افزایش یافت و امسال نیز تعداد ممتازین به 1347 نفر در سطح استان رسیده است که این روند رو به رشد برای ما مایه مسرت است./۲۰۳/۸۳۱/ب۱

ارسال نظرات