۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۸
کد خبر: ۴۹۵۷۴۹
خداحافظ فرمانده؛

پیکر سردار فارسی بر دستان مردم شهیدپرور سیستان و بلوچستان تشییع شد

پیکر پاک جانباز شهید «سردار حاج محبعلی فارسی» با حضور یار و همسنگر دیرینش سردار حاج قاسم سلیمانی بر دستان مردم شهیدپرور سیستان و بلوچستان تشییع شد.
تشییع پیکر پاک شهید سردار حاج محبعلی فارسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، پیکر پاک جانباز شهید «سردار حاج محبعلی فارسی» امروز با حضور یار و همسنگر دیرینش «سردار حاج قاسم سلیمانی» پس از اقامه نماز از سوی آیت الله سلیمانی، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بر دستان مردم شهیدپرور استان تشییع شد.

آیین تشییع پیکر شهید فارسی در حالی برگزار شد که مردم غیور، قدردان و ولایتمدار سیستان و بلوچستان اعم از پیر، جوان، شیعه و سنی از جای جای نقاط استان به زاهدان آمده بودند تا با فرمانده خود وداع کنند و ثابت کنند که همواره پاسدار خون شهدای انقلاب هستند.

سردار محبعلی فارسی از فرماندهان با درایت و ممتاز و از یاران حاج قاسم سلیمانی و امیرالشهدای سیستان و بلوچستان سردار شهید حاج قاسم میرحسینی بود که در عملیات های مختلف و در سمت فرماندهی گردان‌های 405 و 409 لشکر 41 ثارالله از سال 1360 در کنار این سرداران حضور داشت و نقش بی بدیلی را ایفا کرد.

گفتنی است، وی روز سه شنبه اخیر پس از سالها تحمل درد اسارت و جراحت در بیمارستان خاتم الانبیا زاهدان به یاران شهیدش پیوست./204/831/ب1

ارسال نظرات