۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴
کد خبر: ۴۹۵۲۹۹
حجت الاسلام والمسلمین رییسی:

دست سوء استفاده کنندگان از بیت المال را باید کوتاه کرد

حجت الاسلام والمسلمین رییسی گفت: اولین کسی که باید ضد فساد باشد رییس دولت، استانداران و فرمانداران دولت هستند، باید امکان اینکه کسی بتواند به بیت المال دست درازی کند را از بین ببریم.
آیت الله رییسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری شامگاه سه شنبه در جمع مردم ولایتمدار و شهیدپرور استان کرمانشاه در حسینیه اباعبدالله، ابراز داشت: به برکت زنان و مردان غیور و شجاع در دوران دفاع مقدس به دشمنان انقلاب اجازه ندادیم که یک وجب از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری تصریح کرد: حماسه آفرینی، رشادت، ایستادگی و مقاومت مردم سایه جنگ را از سر انقلاب برداشت.

وی در ادامه افزود: دفاع مقدس یکی از جبهه های انقلابی و اثرگذار نیروهای غیور است، حوزه هوا و فضا یکی از حوزه های موفق نیروهای جوان و جهادی بوده و نانو و تکنولوژی یکی از عرصه های خلاقیت جوانان غیور است.

تولیت آستان قدس رضوی اظهار داشت: انقلاب اسلامی با مدیریت جهادی توانسته که عرصه های ارزشمندی را دنبال می کند و روز به روز بر افتخارات نظام افزوده می شود.

وی با اشاره به مشکلات معیشتی ملت ایران عنوان داشت: شرایط معیشتی و اقتصادی در بسیاری از خانواده ها و جوانان آماده کار و تلاش عرصه را برای آنها تنگ کرده است، با توجه به دخایر منابع و معادن و ثروت کشور می توان بسیاری از مشکلات را حل کرد اما با وجود این همه ثروت و نیروی انسانی کارآمد جوان و خلاق و متراکمی که می تواند از بسیاری از مشکلات کشور گره گشایی کند اما باز هم شاهد وضع معیشتی نابسامانی هستیم.

این مسؤول با اشاره به اینکه مشکل ما در کشور که منابع را هدر می دهد، مفاسد اقتصادی است، گفت: با استفاده از منابع داخلی و نیروی انسانی داخلی و با قطع امید از خارجی ها بحران بیکاری را می توان حل کرد.

حجت الاسلام والمسلمین رییسی یادآور شد: واحد فاصله طبقات اجتماعی در این دولت بیشتر شده است، این امکان دارد که دهک های پایین جامعه با گرفتن یارانه بیشتر، وضعشان تغییر کند در صورتی که عده ای مالیات نمی دهند و مالیات مردم کوچه و بازار زیادتر می شود.

تولیت آستان قدس رضوی بیان داشت: مردم از دعواهای سیاسی خسته و ناراضی هستند، مردم دولتی را می خواهند که دولتمردانشان کاسب و تاجر نباشند، دولت اهل کار می تواند اشتغال را حل کند.

کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ادامه داد: اولین کسی که باید ضد فساد باشد رییس دولت، استانداران و فرمانداران دولت هستند، باید امکان اینکه کسی بتواند به بیت المال دست درازی کند را از بین ببریم.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با اشاره به اینکه خط قرمز مبارزه با فساد نداریم، تأکید کرد: ظرف ۶ ماه تمام موارد و گلوگاه های فساد را به مردم گزارش می دهیم و مواردی که قانون بخواهد را به مجلس ارائه خواهیم داشت.

وی ابراز داشت: استان کرمانشاه بیکارترین استان ایران است‌، چرا ۶۰ درصد کارخانه ها و تولیدی های این استان غیر فعال یا نیمه فعال است؟ سالانه با در نظر گرفتن کف نقدینگی که دولت می تواند برای اینها در نظر بگیرد می شود چرخ کارخانه ها را به گردش در آورد.

تولیت آستان قدس رضوی بیان داشت: من همین که جاروکش آستان امام رضا(ع) هستم برایم کافی است، اما آمده ام تا مشکلات مردم را حل کنم پس از 38 سال که از عمر انقلاب می گذرد نتوانسته ایم مشکلات بیکاری را مرتفع کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین رییسی در پایان با اشاره به اینکه مردم باید در انتخابات سرنوشت ساز آینده برای تغییر وضعیت موجود تصمیم بگیرند، اظهار داشت: وضعیت اقتصادی و اجتماعی فعلی در شأن ملت ایران نیست، ملت ایران توانمند تر از آن است که نتواند مشکلاتش را حل کند با نگاه به کار و کرامت همه مشکلات قابل حل است./857/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات