۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۵
کد خبر: ۴۹۵۲۸۸
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

صیانت از انقلاب با سیاسی ‌بازی‌ محقق نمی شود

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با بیان اینکه انتخابات را با بازیگری ‌ها و جناح بندی‌ها نمی ‌شود پیش برد، گفت: انتخاب آگاهانه داشته باشیم و خودمان را به جناح‌ها نفروشیم.
امام جمعه شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت ‌الاسلام‌ والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، عصرامروز در آیین بزرگداشت مقام معلم و تجلیل از منتخبان عرصه تعلیم در این استان، با تبریک اعیاد شعبانیه و روز معلم، اظهار کرد: جاودانگی در کسوت معلمی زیبا و ارزشمند است.

وی با بیان اینکه فرصتهای متعددی برای تعالی بشر مهیا است اما معلمی شغل خاصی است که کارش پرورش جان و روح انسان است، بیان کرد: ائمه بهترین معلمان برای بشر هستند همچون امام سجاد که در شرایط سخت جامعه با بهترین کلمات و عبارات انسانها را آموزش داد.

نماینده ولی ‌فقیه در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد  ائمه مسیر انسان برای رسیدن به هدف را به خوبی ترسیم کرده ‌اند و هر شخصی برای رسیدن به مقصد مورد پسند آفریدگار، باید به این ریسمان علم و وحی متصل شود.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه ویژگی اخلاقی ائمه تنها برای آگاهی از آنها نیست، تصریح کرد: بایستی اخلاق پسندیده آنان را سرلوحه زندگی قرار داد و به آنها عمل کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به انتخابات پیش‌رو و با تأکید بر اینکه باید مراقب باشیم گرفتار حاشیه نشویم، اظهار کرد: باید گرفتار بازیگری‌ها، سیاسی بازی‌ها و دعواهای آنچنانی نشویم چراکه از راه اصلی باز می‌ مانیم.

وی با بیان اینکه یک راه اصلی وجود دارد که همان ولایت است و غیر از این راه هر راهی به بیراهه می رود، ادامه داد: در هر حزب و دسته‌ای قرار بگیریم حجت خدا نیست، حجت خدا راه ولایت است، راهی که در آن انسان مؤاخذه نمی‌ شود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: اگر اسیر فلان جناح و درگیر بازی‌ های سیاسی شدیم دیگر پیش خدا حجت نداریم مواخذه می شویم و این موضوع تعارف ‌بردار نیست.

وی با بیان اینکه انقلاب را با قطب‌بندی‌ ها، دسته ‌بازی ‌ها و سیاسی ‌بازی‌ها نمی شود حفظ کرد، اضافه کرد: برای جوانان استقلال، حریت و ماندگاری در مسیر اصلی دین را تبیین کنید چراکه این افراد در دست ما امانت هستند.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه انسانی که یک ذره انحراف در کسی به وجود بیاورد و او را از مسیر و جاده اصلی منحرف کند و در جاده‌ های فرعی بیندازد باید در پیشگاه خدا پاسخگو باشد، اظهار کرد: بزرگترین خطر برای انقلاب همین دوقطبی ‌ها، چندقطبی کردن ‌ها و جریان‌ها را رودروی هم قراردادن هاست.

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: انتخابات را با این بازیگری ‌ها و جناح بندی‌ها نمی ‌شود پیش برد؛ انتخاب آگاهانه داشته باشیم و خودمان را به جناح‌ها نفروشیم.

وی با بیان اینکه رقابت و نشاط خوب است اما نه با حزب بازی، تصریح کرد: امروز انتقادها از یکدیگر هم حزبی شده است و براساس واقع‌ گرایی نیست.

حجت الاسلام وامسلمین نکونام با بیان اینکه براساس حقیقت انقلاب انتقاد نمی ‌کنیم و چون در دسته و حزب سیاسی ما نیستند انتقاد می‌کنیم، افزود: رقابتی سازنده است که ایمانی، اخلاقی و ولایی باشد./۲۰۲/۹۴۵۷/ب۱

ارسال نظرات