۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۶
کد خبر: ۴۹۴۶۸۳

همایش حکمت مطهر در تبریز برگزار می‌شود

همزمان با گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه، همایش حکمت مطهر با هدف تجلیل از روحانیان، مربیان و هادیان عقیدتی و سیاسی در سپاه عاشورا برگزار می‌شود.
حجت الاسلام کاملی فر

حجت الاسلام حسن کاملی‌فر، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز به تشریح برنامه های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه استان پرداخت و اظهار داشت: برپایی نمایشگاه‌های متعدد از آثار شهید مطهری و برگزاری نشست‌های معرفتی و بصیرتی از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته است.

وی از برگزاری همایش حکمت مطهر در تبریز خبر داد و خاطرنشان کرد: همایش حکمت مطهر با هدف تجلیل و تکریم از خانواده های شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم، پیشکسوتان عقیدتی سیاسی در بسیج، روحانیان و مربیان نمونه و همچنین تجلیل از پاسداران برگزیده سپاه عاشورا برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام کاملی‌فر با اشاره به این‌که روحانیان و مربیان حوزوی نقش محوری در ارتقای سطح معرفتی و بصیرتی پاسداران و بسیجیان استان دارند، گفت: هم اکنون بیش از 500 مربی عقیدتی و 400 هادی سیاسی در سپاه عاشورا فعال هستند، که بخش قابل توجهی از این تعداد را روحانیان تشکیل می دهند.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با بیان این‌که روحیه دینی و جهادی در سپاه و بسیج استان حاکم است، تصریح کرد: شجره طیبه صالحین نیز در تمامی شهرها، نواحی و پایگاه‌های مقاومت بسیج با محوریت روحانیت در راستای ارتقای دانش فقهی، سیاسی و اجتماعی جوانان و نوجوانان فعالیت دارد.

وی با تأکید بر این‌که توجه به مسائل اعتقادی و انقلابی بیش از هر زمان دیگری مورد توجه فرماندهان سپاه است، افزود: بصیرت‌افزایی، ارتقای بینش سیاسی و دانش دینی همواره مورد توجه نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوده و در این راستا همواره در طول سال دوره‌های مختلف آموزشی و ضمن خدمت برای کارکنان اجرا می شود.

حجت الاسلام کاملی‌فر با اشاره به این‌که امت اسلامی همواره از بی‌بصیرتی ضربه خورده است، اظهار داشت: افتخار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آن است که از بصیرت ولایی برخوردار بوده و تحت رهنمودهای رهبر معظم انقلاب فعالیت می کند و در تبعیت از فرمان ولایت فقیه لحظه‌ای تردید به خود راه نمی‌دهیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا در پایان با تبریک فرا رسیدن سوم شعبان؛ سالروز ولادت حضرت اباعبدلله الحسین(ع) که با عنوان روز پاسدار نیز نامگذاری شده است، گفت: این نامگذاری رسالت سپاهیان و بسیجیان را مهم و حساس کرده است، چراکه تمامی رفتارها و اعمال پاسداران باید الهام گرفته از مکتب حسینی باشد./۳۰۲/۹۳۵/ب۱

ارسال نظرات