۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۴۹۲۷۶۹

اعلام اسامي داوطلبان تائيد صلاحيت شده به فرمانداران آذربایجان‌شرقی

رییس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی آذربايجان شرقي گفت: اسامی داوطلبان تأیید و رد صلاحیت شده پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در هیات‌های نظارت به فرمانداران اعلام شد.
سلمان خدادادی رییس کمیسیون اجتماعی مجلس

به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز به نقل از روابط عمومی هیأت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان آذربايجان شرقي، سلمان خدادادي گفت: بررسي ها در هيات هاي نظارت با دقت و جدیت و بر اساس حفظ حق و حقوق مردم و عمل  به مر قانون صورت گرفته است.

ریيس كميسيون اجتماعي و نماينده مردم ملكان در مجلس شوراي اسلامي گفت: اسامي داوطلبان تایید  و رد صلاحیت شده نهایتا تا  فردا -دوم اردیبهشت- از سوی فرمانداریها به کاندیداها به صورت کتبی و محرمانه اعلام می شود.

رییس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی آذربايجان شرقي اظهار کرد: هيأت هاي اجرايي اسامی داوطلبان تأیید صلاحیت شده شوراها را از 25 فروردین در اختیار هیأت های نظارت قرار داده  و  پس از مهلت 7 روزه  هيئت هاي نظارت نتایج بررسی هایشان را در اختیار فرمانداران قرار دادند. 

وی افزود: فرمانداران نیز موظف هستند فهرست اسامی داوطلبان تأیید صلاحیت شده را حداکثر تا 2 اردیبهشت به مدت دو روز به داوطلبان اعلام کنند و ردصلاحیت شدگان نیز از 3 تا 6 اردیبهشت مهلت اعتراض دارند. 

خدادادي تاكيد كرد: داوطلبانی که به نتیجه بررسی صلاحیتشان اعتراض دارند باید اعتراض خود را به هیئت‌های بالاتر یعنی از بخش به شهرستان و از شهرستان به استان ارائه، و هیأت عالی نظارت استان نیز موظف است در مهلتی 10 روزه به اعتراض این داوطلبان رسیدگی کنند.  

ریيس كميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي افزود: پس از طی شدن این مدت، آگهی فهرست نهایی تأیید صلاحیت شدگان اعلام و زمان آغاز تبليغات كانديداها به مدت 7 روز از 21 تا 27 اردیبهشت انجام می شود./۱۰۱/۹۳۵/ب۱

ارسال نظرات