۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۵
کد خبر: ۴۹۲۴۲۶

نشست مشورتی شیوخ قبایل یمن برای مقابله با تجاوز عربستان

شیوخ قبایل و شخصیت‌های تاثیرگذار در استان «حجه» یمن با برگزاری نشستی به بررسی گزینه‌های موجود برای مقابله با تداوم تجاوز به یمن پرداختند.
نشست قبایلی در یمن برای مبارزه با عربستان سعودی

به گزارش خبرگزاری رسا، شیوخ قبایل و شخصیت‌های تاثیرگذار در منطقه «افلح الشام» در استان «حجة» یمن نشستی مشورتی با کمیته بسیج مردمی برای مقابله با تجاوز عربستان به یمن برگزار کرد تا گزینه‌های موجود برای مقابله با دشمن و مزدوران آن را بررسی کند.

پایگاه خبری «النجم الثاقب» نوشت: در این نشست که با حضور کمیته بسیج مردمی و معاون استانداری و شماری از شیوخ و شخصیت‌های تاثیرگذار برگزار شد، بر ضرورت تداوم مقاومت مقابل نیروهای متجاوز ائتلاف و مزدوران آن، مهار کلیه توطئه‌ها برای ایجاد تفرقه در صفوف مبارزان و هوشیاری در مقابل کلیه طرح‌های دشمنان در تمامی سطوح تاکید شد.

در همین راستا نیز ساکنان منطقه «مدوم» در «کحلان الشرف» واقع در استان حجة نیز با برگزاری تظاهراتی گسترده، تداوم جنایات نیروهای ائتلاف به یمن را محکوم کردند و خواستار مجهز شدن مبارزان یمنی به سلاح در سواحل غربی کشور شدند.

در این تظاهرات جنایات متجاوزان به یمن و محاصره این کشور در سایه سکوت مجامع بین‌المللی و تداوم این تجاوز که مخالف کلیه عرفها و قوانین بین‌المللی محکوم شد./۸۴۷/ب102/ف

منبع: فارس

ارسال نظرات