۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۱
کد خبر: ۴۹۲۰۱۲
تولیت مدرسه علمیه امام حسین بابل:

تخریب چهره های معتمد نظام برای القای حاکمیت دوگانه در کشور است

حجت الاسلام تقی پور ایجاد شکاف میان حاکمیت و مردم را یکی دیگر از اهداف دشمنان دانست و گفت: دشمنان با تبلیغ دوگانگی میان نظام و مردم، سعی در تخریب برخی از چهره های معتمد و انقلابی نزد افکار عمومی دارند.
حسین تقی پور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام حسین تقی پور، تولیت مدرسه علمیه امام حسین(ع) بابل عصر امروز در جمع فعالان فرهنگی و سیاسی شهرستان بابل در مسجد جامع بیل پی با اشاره به ثبت نام تعداد بالایی از افراد فاقد شرایط لازم در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: حجم بالای تعداد ثبت نام کنندگان فاقد شرایط لازم به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری نشان می دهد که در این زمینه خلا قانونی وجود دارد.

وی با بیان این مطلب که باید هر چه سریع تر این معضل با همت نمایندگان مجلس شورای اسلامی رفع شود، تصریح کرد: حجم بالای متقاضیان با توجه به محدودیت زمانی برای اعضای شورای نگهبان در جهت بررسی ثبت نام کنندگان مشکلات جدی را برای متولیان حوزه انتخابات ایجاد می کند.

امام جمعه گتاب دومین آسیب نام نویسی افراد فاقد شرایط را در انتخابات ریاست جمهوری افزایش هزینه های مالی در این عرصه بیان کرد و اظهار داشت: باید با ایجاد شرایط بر اساس معیارهای قانونی کاندیدای ریاست جمهوری از هزینه های اضافی در این عرصه کاست.

وی ادامه داد: متأسفانه فضای چند روز ثبت نام کاندیداهای ریاست جمهوری به جولانگاه تاخت و تاز دشمنان خارجی و عرصه میدان دادن به برخی از افراد برای هوس بازی های آلوده تبدیل گردید.

حجت الاسلام تقی پور خاطرنشان کرد: لوث شدن نام‌نويسي و تخريب چهره انتخابات در کشور در سال های اخیر با انتشار فايل‌هاي برخي داوطلبان به طنزي تبديل شده است که به هيچ‌وجه در شأن نظام مردم‌سالاري ديني نيست.

وی از دو نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی خواستار پیگیری جدی برای رفع این معضل شد و تأکید کرد: فضای پس از اعلان تعیین صلاحیت ها موجب می شود که برخی از افراد مغرض نظام و دشمنان داخلی و خارجی عرصه ای را برای فشار و تخریب چهره نظام اسلامی و نهاد شورای نگهبان پیدا کنند.

استاد حوزه علمیه یکی از آسیب های انتخابات در کشور را قربانی کردن منافع ملی از سوی برخی از جریان ها سیاسی برای پیروزی بر رقیب برشمرد و گفت: با رصد جریان های رسانه ای در چند ماه گذشته می بینیم که رسانه های خارجی در کنار عوامل داخلی آن ها به بهانه بررسی پرونده ها و عملکردهای گذشته در صدد تخریب چهره نظام و خدشه دار کردن شخصیت های انقلابی هستند.

وی افزود: طرح پیچیده ضد انقلاب را در تحلیل های خبری رسانه های معاندی مانند بی بی سی می توان پیدا کرد و به عمق برنامه های آن ها برای انتخابات ریاست جمهوری آینده پی برد.

حجت الاسلام تقی پور ایجاد شکاف میان حاکمیت و مردم را یکی دیگر از اهداف دشمنان به ویژه از سوی بلندگوهای رسانه های آن ها بیان کرد و اظهار داشت: دشمنان با تبلیغ دوگانگی میان نظام و مردم، سعی در تخریب برخی از چهره های معتمد و انقلابی نزد افکار عمومی دارند.

وی یکی از این برنامه ها را زیر سؤال بردن مقابله افتخار آمیز نظام اسلامی با گروهک تروریستی منافقین عنوان و تصریح کرد: برخی از جریان های سیاسی و افراد برای رسیدن به اغراض صرفا سیاسی خود به دنبال حمایت از منافقین و تخریب چهره های دلسوز و امتحان پس داده نظام اسلامی هستند.

تولیت مدرسه علمیه امام حسین(ع) بابل با بیان این مطلب که مبارزه با منافقین تروریست و کوردل افتخار نظام اسلامی است، گفت: دست اعضای گروهک تروریستی منافقین به خون هزاران نفر از مردم کشور آلوده است و خیانتهای بی شمار آنها در قبال کشور و منافع ملی چه در دوران دفاع مقدس و چه در طول سال های مختلف انقلاب بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود: در جریان مقابله عزتمندانه و قدرتمندانه نظام اسلامی با گروهک تروریستی منافقین چهره هایی مانند مرحوم آیت الله موسوی اردبیلی دیده می شود که با مبارزه قاطع با تروریست های منافقین، امنیت امروز کشور را تأمین کردند.

حجت الاسلام تقی پور برخی از جنایت های  منافقین را برشمرد و تأکید کرد: از  ترور مردم عادی تا به شهادت رساندن رزمندگان پس از مراجعت به شهرها تا بمب گذاری هایی که موجب شهادت زنان و کودکان زیادی شد، سند محکم از جنایات بی شمار گروهک تروریستی منافقین است.

وی با هشدار به کسانی که برای رسیدن به مطامع شهوانی و به قدرت رسیدن خود با آبروی نظام اسلامی بازی می کنند، خاطرنشان کرد: خداوند کسانی که خون شهدا و آبروی این نظام را در زیر شهوت قدرت خود قربانی می کنند را بی آبرو و رسوا خواهد کرد./1313/۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات