۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۱
کد خبر: ۴۹۰۸۱۶
امام جمعه شهرستان بیستون:

شهدا سرمایه های اصلی انقلاب هستند

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات کرمانشاه با اشاره به اینکه شهدا سرمایه های اصلی انقلاب و اسلام هستند، گفت: ستون انقلاب اسلامی به واسطه مجاهدت شهدا و تداوم راه آنها از سوی جوانان و نوجوانان محکم و استوار مانده است.
حجت الاسلام ضیغمیان شهید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام سید محمد حسین ضیغمیان رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات کرمانشاه و امام جمعه شهرستان بیستون عصر امروز در دیدار با خانواده شهید عزیز پابرجا ابراز داشت: توفیقی بود که امروز در خدمت خانواده شهید والامقام عزیز پابرجا بودیم که به گفته پدر ایشان، شهید اشتیاق فراوانی برای پاسداری و دفاع از انقلاب و اسلام داشت.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات کرمانشاه خاطرنشان کرد: شهدا سبب بیداری، نجات و بصیرت هرچه بیشتر جوانان، نوجوانان و سایر اقشار جامعه شده اند، امروز به برکت این شجاعت و شهامت ملت ایران با تمام توان از ارزشهای خویش پاسداری می کنند.

امام جمعه شهرستان بیستون در ادامه افزود: پاسداری و صیانت از انقلاب و اسلام وظیفه ای خطیر است که هر مسلمان و ایرانی باید با تداوم راه شهدا این مهم را به خوبی عملیاتی و اجرا کند تا انقلاب از مکر و فریب دشمنان و کفار در امان بماند.

حجت الاسلام ضیغمیان یادآور شد: شهدا سرمایه های اصلی انقلاب و اسلام هستند، ستون انقلاب اسلامی به واسطه مجاهدت شهدا و تداوم راه آنها از سوی جوانان و نوجوانان محکم و استوار مانده است.

این مسؤول با بیان اینکه شهدا را سعادت خویش را در شهادت دیدند عنوان داشت: شهدا با بصیرتی فوق العاده مسیر حقیقی و الهی را انتخاب کرده و اینگونه ماندگار شدند، به برکت مجاهدت شهدا انقلاب اسلامی در تمامی زمینه های علمی و عملی پیشرفت بسیاری داشته است.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات کرمانشاه ابراز داشت: ایمان و توکل بر خداوند متعال بارزترین ویژگی شهدا، جانبازان و ایثارگران است، اگر این ایمان و توکل به قوت خود باقی نمی ماند انقلاب و اسلام نیز وجود نداشت.

امام جمعه شهرستان بیستون ادامه داد: انقلاب اسلامی با شهادت شهدا به اهداف خود دست پیدا کرد به گونه ای که اسلام به تمامی نقاط جهان صادر شده و بسیاری از کشورها و انسانها مسلمان شده اند.

وی اظهار داشت: شهدا در شرایط تحریم با ساخت سلاح و تجهیزات نظامی از کشور پاسداری کردند و امروز نیز جوانان متخصص و متعهد با علم خویش زمینه های پیشرفت و اعتلای انقلاب را فراهم می کنند.

حجت الاسلام ضیغمیان در پایان بیان داشت: نام شهدا باید همواره در جامعه جاری و ساری باشد و فرهنگ شهادت نیز به نسل جوانان منتقل شود تا با رشادت های این بزرگمردان آشنایی کافی پیدا کنند./203/857/ب1

ارسال نظرات