۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۸۹۳۶۰
سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی خوزستان:

ایجاد وحدت ملی میان نیروهای انقلابی از اهداف جبهه ملی است

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی خوزستان با بیان اینکه حرکت مزبور یک حرکت فراجناحی و فرااصولگرایی است، گفت: ایجاد وحدت و انسجام ملی میان نیروهای انقلابی و هم افزایی فعالان و تشکل های سیاسی کشور از جمله اهداف این جبهه است.
جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سید کریم حسینی، سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی خوزستان، پیش از ظهر امروز در نشست خبری جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان خوزستان با اشاره به اینکه جبهه مردمی نیروهای انقلاب جهت سازماندهی نیروی جدید، کارآمد و انقلابی و با هدف وحدت پایدار تشکیل شد، اظهار داشت: این جبهه در خوزستان به تبع سایر استان ها تشکیل و هم اکنون در ۲۷ شهرستان استان به فعالیت می پردازد.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی خوزستان با بیان اینکه اعلام رضایت و خوشحالی دلسوزان انقلابی ذخیره بزرگ و دلگرم کننده ای برای ما است، ابراز داشت: با سازماندهی خوب حمایت فعالان عرصه های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی، علما و اساتید دانشگاه ها را کسب کردیم و در سطح استان استقبال گسترده ای از این جبهه صورت گرفت.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه دغدغه برخی رقبای عرصه سیاسی به دلیل حضور فعال جبهه مردمی صورت می گیرد، خاطرنشان کرد: عرصه سیاسی کشور و فعالیت های احزاب نیاز به یک حضور همیشگی و مؤثر داشت که به نظر می رسد جبهه مردمی با اصل قرار دادن وحدت پایدار و هم افزایی نیروهای انقلابی و ارزشی در استان تشکیل شد و این حضور قطعا به سود و برای پیشرفت کشور است.

حسینی ادامه داد: جبهه مردمی با برنامه های پیش رو موضعی بسیار پایدار و شفاف و بدون سکوت در عرصه های اجتماعی و سیاسی کشور خواهد داشت و هرگز در پی حذف دیگران و تلقی غیرانقلابی بودن آنها نیست؛ از این رو براساس اهداف تعیین شده حرکت و آغوش خود را به روی همه دلسوزان انقلاب، کشور و همه احزاب باز کرده است.

وی با بیان اینکه جبهه مردمی در پی جذب همه نیروهای دلسوز و انقلابی، هم افزایی فعالان و تشکل های سیاسی کشور است، گفت: جبهه مردمی از برآیند حرکت های باتجربه گذشته و شناخت آسیب های پیشین تشکیل شد و از این رو افق بسیار روشن و با موفقیتی را برای آن در استان پیش بینی می کنیم.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی خوزستان ایجاد وحدت و انسجام ملی میان نیروهای انقلابی را از اهداف این جبهه عنوان کرد و افزود: این حرکت فراجناحی و فرااصولگرایی است و در پی آن هستیم که در انتخابات پیش رو حضور گسترده و مؤثر داشته باشیم.

این مقام مسؤول با بیان اینکه فعال بودن و کارآمدی دولت و همچنین فعالیت و کارآمدی آن را در استان نقد می کنیم، ابراز داشت: فعال بودن و به روز بودن را نقد و به دنبال آن هستیم که دولتی کارآمد، فعال و انقلابی در کشور داشته باشیم و در این باره در پی انجام اقداماتی از سوی دولت و مسؤولان هستیم تا شاهد یک مدیریت کارآمد و انقلابی باشیم.

حسینی با بیان نیاز امروزی به ادبیات انقلابی در مسیر حرکت ساخت کشور اظهار داشت: از ادبیاتی که در پی تقابل و دو قطبی کردن جامعه است به شدت اجتناب و به افراد و گروه هایی که در آستانه انتخابات به دو قطبی سازی روی می آورند، نقد جدی داریم.

وی با اشاره به اینکه امروزه استفاده از ادبیات جهنمی و سخیف را از شخصیت های تراز اول کشور صحیح نمی دانیم، ابراز داشت: متأسفانه چنین ادبیاتی را اهانت به شعور و آگاهی مردم و فرهنگ ایران انقلابی می دانیم و به دور از چنین ادبیاتی به سوی انتخابات گسترده با حضور پرشکوه احزاب و تشکل های سیاسی و عموم مردم حرکت خواهیم کرد./203/9456/ب1

ارسال نظرات