۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۴۸۷۴۴۲
در سه ماهه نخست سال ۹۶؛

۱۳ قاری و حافظ از ایران در مسابقات بین‌المللی کشورهای مختلف شرکت می‌کنند

مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در کشورهای مختلف در سه ماهه نخست سال ۱۳۹۶ رونق ویژه‌ای داشته و ۱۳ قاری و حافظ به عنوان نمایندگان کشورمان در این رقابت‌ها شرکت‌خواهند کرد.
مسابقات قرآن

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از فارس؛ نمایندگان ایران برای شرکت در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم به کشورهای ایران، کویت، اردن،‌ امارات،‌ تونس، مالزی و ترکیه اعزام می‌شوند.

برپایه این گزارش و براساس اعلام سازمان اوقاف و امور خیریه، زهرا قربانی نماینده ایران در رشته حفظ کل به مسابقات بین‌المللی قرآن کشور اردن اعزام می‌شود که این رقابت‌ها 9 تا 14 فروردین‌ماه برگزار خواهد شد، همچنین ابوذر کرمی نیز در رشته حفظ کل از 25 تا 31 خرداد‌ماه در این مسابقات شرکت می‌کند.

مجتبی محمدبیگی نیز در رشته قرائت قرآن کریم و محمد داود فلاح میبدی در رشته حفظ از 23 تا 30 فروردین‌ماه به عنوان نمایندگان جمهوری اسلامی ایران به مسابقات بین‌المللی قرآن کشور کویت اعزام خواهند شد.

سیدمحمد کرمانی در رشته قرائت قرآن کریم و مهدی قشملی حق در رشته حفظ از 28 فروردین تا 2 اردیبهشت‌ماه به عنوان نمایندگان ایران در مسابقات بین‌المللی کشور تونس حضور می‌یابند.

حامد علیزاده هم در رشته قرائت قرآن کریم از 25 تا 30 اردیبهشت‌ماه در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم کشور مالزی به رقابت خواهد پرداخت.

مصطفی اصفهانیان نیز در رشته حفظ کل و سیدمصطفی حسینی در رشته قرائت قرآن کریم از 28 اردیبهشت تا 7 خرداد‌ماه برای حضور در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم به کشور ترکیه اعزام خواهند شد.

همچنین، علی فیضی در رشته حفظ کل قرآن کریم در بخش برادران مسابقات بین‌المللی قرآن کریم از 6 تا 25 خرداد‌ماه همزمان با ماه مبارک رمضان به دبی اعزام می‌شود.

مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران هم از ۳۰ فروردین‌ماه در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می‌شود که سعید پرویزی و موسی معتمدی نمایندگان کشورمان در این رقابت‌ها است. همچنین در این دوره از مسابقات رقابت‌های بخش بانوان هم برای اولین‌بار در رشته حفظ کل برگزار خواهد شد که خانم زینب محمد‌نژاد نماینده کشورمان در این مسابقات است./1325//102/خ

ارسال نظرات