۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۴۸۷۳۰۰
جانشين فرمانده‌کل سپاه:

هيچ کس نمي‌تواند در مقابل قدرت ايران دوام بياورد

سردار سلامی گفت: هيچ کس امروز نمي‌تواند در مقابل قدرت ايران اسلامي دوام بياورد، ديگر مسلمانان بي پناه نيستند، رهبري معظم و ملت مقتدر ايران اسلامي تکيه گاه مسلمانان هستند
سردار سلامی
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از فارس، سردار حسين سلامي در بيست و چهارمين سمينار ائمه جمعه اهل سنت جنوب شرق کشور اظهار کرد: کشورهاي استکباري مي‌خواهند با ويران کردن جهان اسلام به آباداني و پيشرفت برسند.
 
وي افزود: عقب نگه داشتن جهان اسلام، ترويج فقر و فساد و عقب ماندگي ذهني و فرهنگي نسخه کشورهاي استکباري و غربي براي جهان اسلام است.
 
وي ادامه داد: نقشه غربي‌ها و اياديشان براي جهان اسلام بسيار ويرانگر و خطرناک است آنها خدشه‌دار کردن عزت، شوکت و اقتدار مسلمانان را هدف قرار داده‌اند، اين نسخه شوم و دردناک استکبار براي جهان اسلام است.
 
وي اضافه کرد: استکبار با حربه‌هاي مختلف سعي در خدشه وارد کردن به اسلام است زيرا امروز اسلام در قلب کشورهاي اروپايي نيز راه يافته است، گذاشتن نام‌هاي اسلامي بر فرزندان دختر و پسر در کشورهاي مختلف يک افتخار و ارزش است.
 
سلامي گفت: چهره اسلام مملو از رأفت و مودت است، پيامبر(ص) نسبت به مردم مهربان و متواضع بود اما دشمن سعي دارد همه شاخصه‌ها را وارونه جلوه دهد.
 
وي تاکيد کرد: هيچ کس امروز نمي‌تواند در مقابل قدرت ايران اسلامي دوام بياورد، ديگر مسلمانان بي پناه نيستند، رهبري معظم و ملت مقتدر ايران اسلامي تکيه گاه مسلمانان هستند، فرياد هر مسلمان را در هر گوشه از جهان بشنويم به کمک او مي‌شتابيم.
 
وي گفت: اين امنيت به خودي خود به وجود نيامده است، همه کشورها در کمين هستند تا امنيت ما را خدشه‌دار کنند اما به پشتوانه نيروهاي مسلح مقتدر و مردم هوشيار و بصير تاکنون راه به جايي نبرده‌اند.
 
وي افزود: سعي و تلاش تمامي نيروهاي امنيتي خادمي مردم است، لبخند رضايت مردم، امنيت و آرامش آنها براي ما بسيار ارزشمند است، باهم ايران را آبادتر مي‌کنيم.سلامي با تاکيد بر اينکه بايد از ظرفيت اقوام بيش از پيش بهره برد، ادامه داد: اقوام يک ظرفيت و يک نعمت بزرگ است.
 
وي اضافه کرد: امروز کشور ايران يک قدرت جهاني است و انقلاب اسلامي ما در کشورهاي مختلف رواج يافته است و رهبري نيرومند ما اميد بسياري از مظلومان است.
 
جانشين فرمانده‌کل سپاه بيان کرد: همه ما سرنشينان يک سفينه هستيم، با توکل به خداوند و حفظ انسجام و وحدت دشمنان را در رسيدن به اهداف شومشان ناکام مي‌گذاريم.
 
وي تاکيد کرد: نقشه جامع غرب، آمريکا، اسرائيل و برخي از حکام مرتجع منطقه براي جهان اسلام بسيار خطرناک است، جداسازي امت اسلامي از يکديگر، جزء سياست هاي غرب است.
 
سلامي افزود: انقلاب اسلامي در برابر هجوم غرب ايستاده است و از حقوق مسلمان، اعتبار و منزلتشان دفاع مي‌کند، به فضل الهي امروز خورشيد سيطره غرب رو به زوال است، انقلاب اسلامي توانسته است جبهه اي مستحکم در برابر  سياست استعماري شوم ايجاد کند.
 
وي گفت: انقلاب اسلامي مرزي ميان شيعه و سني قائل نيست، فلسطيني که ما براي آن جان مي‌دهيم سرزميني سني مذهب است، ما آنگونه که براي شيعيان جان مي دهيم براي سني ها هم جان مي دهيم ما مسلمان يکي هستيم.جانشين
 
فرمانده کل سپاه بيان کرد: در سوريه مي خواستند ملت سوريه را نابود کنند و از جغرافياي سياسي جهان اسلام حذف کند، سوريه هم شيعه دارد و هم سني اما اين خط کشي براي انقلاب اسلامي معنا ندارد، به کمک مردم سوريه شتافتم و جلوي آرزوي مستکبرين را گرفتيم.
 
وي با بيان اينکه ترس غرب از نفوذ اسلام باعث ايجاد گروهک هاي تکفيري شد، گفت: به فضل الهي آنقدر قدرتمند شده‌ايم که با قدرت‌هاي مستکبر در هر کجا درگير مي شويم آنها شکست مي خورند.
 
سلامي با تاکيد بر اينکه امروز امنيت سيستان و بلوچستان مثل تمام نقاط ايران است، افزود: امروز موشک هاي ايران در هزاران کيلومتر آن طرف تر مي‌تواند مواضع دشمنان را نابود کند./1325//102/خ
ارسال نظرات