۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۰
کد خبر: ۴۸۷۰۲۸
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری:

اسلام و انقلاب هدیه خداوند است

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اسلام و انقلاب هدیه خداوند متعال است؛ و ما باید این امانت الهی را حفظ و به صاحب اصلیش حضرت حجت امام عصر(عج) تقدیم کنیم
علیمرادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین امان الله علیمرادی، نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری صبح امروز در محل دفتر نماینده مجلس خبرگان رهبری در کرمان، در نشست خبری با اشاره به کلام نور افزود: بهترین خوبی ها برای کسانی است که خردمند و اهل گوش دادن به همه دیدگاه ها هستند.

وی بیان کرد: خردمندان که اهل گوش دادن، قدرت نفوذ ظرفیت، تحلیل و ارزیابی را دارند باید انصاف را در اولویت کار خود قرار دهند.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: نقش رسانه و مطبوعات یک نقش اساسی و ریشه ای است، دیدگاه رسانه در دسترس شهروندان قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: رسانه با مهارت و توانمندی خود فارغ از هر گونه دیدگاه با رصد کامل، می تواند این توانایی ها را به مردم انتقال دهد.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری ایراد کرد: در حوزه حاکمیت اخلاق اسلامی حاکمیت با اسلام است؛ رعایت فرهنگ حقوق، استقامت اقتصادی، فرهنگی و سیاسی از توانایی های اخلاق اسلامی است.

وی عنوان کرد: با ایجاد توان هایی که در دست داریم، می توانیم با تهاجم فرهنگی مبارزه کنیم و طلبکار بیگانگان و مستکبران باشیم.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری مطرح کرد: از اول انقلاب اسلامی ایران مردم سالاری دینی در کشور وجود داشته است، که مردم در انتخابات فرد مورد نظر و اصلح خود را انتخاب می کنند.

وی افزود: در انتخابات پیش رو اصحاب رسانه بسیار تاثیرگذار در سطح جامعه و در مقابل حرف های نسنجیده بیگانگان هستند.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: حضور حداکثری مردم در این مشارکت ملی بسیار مهم و تاثیر گذار است، حضور مردم معدل نمره مردم سالاری است.

وی ایراد کرد: مساله خبرگان رهبری آنچنان اهمیت دارد که رهبری نظام اهمیت دارد و در اصل 107 قانون اساسی این مساله بسیار مهم مطرح شده است.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: به لطف خداوند منان چه در دوره حضرت امام خمینی(ره) و چه در دوره مقام معظم رهبری همواره روز به روز  امر رهبری انجام داده شده است؛ که با توانایی ها، شایسته گی های کار آمد و اقتدار رهبری جای هیچ نگرانی در جامعه وجود ندارد.

وی اظهار داشت: اسلام و انقلاب هدیه خداوند متعال است و ما باید این امانت الهی را حفظ و به صاحب اصلیش حضرت حجت امام عصر(عج) تقدیم کنیم.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری در پایان گفت: ولایی بودن حضرت زهرا(س) سبب شد تا ایشان جان خود را فدای اسلام کنند./972/203/ب1

ارسال نظرات