۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۶
کد خبر: ۴۸۵۶۶۸
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

فاصله گرفتن از ولایت آغاز شکست است

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با تأکید براین که ملت ایران هیچ گاه از ولایت فاصله نخواهند گرفت، گفت: فاصله گرفتن از ولایت آغاز شکست است.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سوادکوه، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری دوشنبه شب در مجلس ترحیمی که به مناسبت درگذشت حجت الاسلام مجتهدزاده، رییس سابق دادگاه ویژه روحانیت استان های مازندران و گلستان در مسجد جامع شهر شیرگاه برگزار شد، به جایگاه ارزشمند روحانیت در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: روحانیت پاسدار حقیقی دین، آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی است.

وی با بیان این که روحانیت هیچ گاه در دفاع از آرمان های انقلاب غافل نبوده و با همه توان در صحنه دفاع از انقلاب حاضر بوده است، افزود: انقلاب اسلامی نتیجه رهبری روحانیت و همراهی مردم در سه دهه اخیر است.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که روحانیت در هر مسؤولیتی که قرار گرفت به موفقیت های بسیاری دست یافت، خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام و انقلاب همواره از نقش آفرینی روحانیت در صحنه های مختلف انقلاب هراسان بوده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که روحانیت انقلابی همواره در صحنه نخست دفاع از انقلاب حاضر بوده است، تصریح کرد: علیرغم همه تلاش های دشمنان برای ایجاد فاصله میان مردم و روحانیت، اما همچنان شاهد حفظ جایگاه ارزشمند روحانیت در جامعه اسلامی هستیم.

امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که جایگاه روحانیت در نظام اسلامی هیچ گاه متزتزل نخواهد شد، خاطرنشان کرد: مردم کشورمان ثابت کردند که همواره پشت روحانیت در دفاع از انقلاب اسلامی ایستاده اند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که روحانیت همواره پناهگاهی امن برای مردم بوده است، ادامه داد: در طول تاریخ به تجربه ثابت شده هر گاه مردم با روحانیت همگام بودند، توانستند در برابر هجمه ها و توطئه های دشمنان بیاستند و آنها را خنثی کنند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که روحانیت هیچ گاه در برابر انحراف ها سکوت نکرده است و همواره از اسلام ناب و آرمان های انقلابی دفاع کردند، تصریح کرد: روحانیت هیچ گاه از قدرت های مادی نترسیده و با اقتدار و عزت از اسلام حقیقی و انقلاب حراست کرده است.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که امروز نیز روحانیت رسالت سنگینی در برابر انقلاب اسلامی بر عهده دارد، افزود: در شرایطی که دشمن با همه توان در برابر انقلاب ایستاده اند و تلاش می کنند تا اصول و آرمان های انقلاب را کمرنگ کنند، دفاع و پشتیبانی از این آرمان های مهم انقلاب یکی از وظایف مهم روحانیت آگاه و با بصیرت است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که بصیرت و هوشیاری همواره از جمله مهم ترین شاخصه های روحانیت شیعه بوده است، خاطرنشان کرد: همین بصیرت و هوشیاری موجب حفظ انقلاب و آرمان های آن شده است.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که تخریب جایگاه روحانیت یکی از اهداف و برنامه های دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: اما روحانیت با عملکرد و کارنامه روشن خود در عرصه قبل و بعد از انقلاب به همه دنیا ثابت کرد که از همه تهمت ها و افتراهای دشمنان مبرا بوده است.

امام جمعه قائمشهر با اشاره به نقش و رسالت مهم روحانیت در دفاع از جایگاه ولایت و رهبری، بیان داشت: روحانیت در برابر همه هجمه هایی که به جایگاه ولایت  و روحانیت وارد شده تمام قد ایستاد و از این جایگاه الهی با همه توان خود دفاع کرد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که اقتدار امروز کشور به تقویت جایگاه ولایت و رهبری است، تصریح کرد: باید در جهت تقویت ولایت فقیه به عنوان عمود خیمه انقلاب اسلامی همواره تلاش کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی در ادامه سخنان خود به ویژگی های بارز مرحوم حجت الاسلام مجتهدزاده اشاره کرد و با بیان این که این روحانی انقلابی عمر با برکت خود را در دفاع از انقلاب و اسلام سپری کرد، گفت: همه دغدغه این شخصیت ارزشی دفاع از جایگاه اسلام، انقلاب و رهبری بود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که مرحوم مجتهدزاده نسبت به دنیا و مادیات بسیار بی رغبت بود، خاطرنشان کرد: پست و مقام نزد این روحانی انقلابی هیچ جایگاهی نداشت و هرگز خود را وقف این گونه مسائل نمی کرد.

وی با بیان این که ولایت‌مداری و تهجد بخشی از ویژگی‌های حجت‌الاسلام مجتهد‌زاده بود، تصریح کرد: این روحانی انقلابی در جایگاه رییس دادگاه ویژه روحانیت استان های مازندران و گلستان خدمات ارزشمندی را به جامعه روحانیت ارائه داد که ماندگار شد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود با بیان این که ولایت‌مداری روزگار ما با ولایت‌مداری دوران امام معصوم تفاوتی ندارد، خاطر‌نشان کرد: اگر کسی در عصر کنونی ولایت‌مدار است در زمان امام معصوم هم ولایت‌مدار بود و اهل تردید‌ زمان کنونی در زمان امام عصر هم اهل تردید بود.

امام جمعه قائمشهر در ادامه سخنان خود برخی گروه ها در مجلس قانون اساسی نسبت به مسأله ولایت فقیه تردید کردند، گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی عدم وجود ولایت‌فقیه را حکومت طاغوتی می‌دانستند و ولایت فقیه را همان ولایت رسول‌الله توصیف کردند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که ملت بزرگ ایران حامی حقیقی ولایت و رهبری هستند، تصریح کرد: مردم کشورمان در همه صحنه ها و عرصه های انقلاب ثابت کردند که پشتیبان ولایت فقیه هستند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با تأکید براین که ملت ایران هیچ گاه از ولایت فاصله نخواهند گرفت، بیان داشت: هر‌گاه دولت و ملت هماهنگ با ولایت باشند شاهد پیروزی و موفقیت و هر‌گاه از ولایت فاصله بگیرند، آغاز شکست است./1317/202/ب2

ارسال نظرات