۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷
کد خبر: ۴۸۵۰۵۳
مدیر مدرسه علمیه امام رضا پلدختر:

نظام مندسازی پذیرش امری مهم در تربیت طلبه انقلابی است

مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) پلدختر بر ضرورت نظام مندسازی پذیرش داوطلبان ورود به حوزه های علمیه اشاره کرد و گفت: نظام مندسازی پذیرش امری مهم در تربیت طلبه انقلابی با روحیه جهادی است.
حوزه

حجت الاسلام علی رحمتی، مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) پلدختر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به مهلت نام نویسی داوطلبان ورود به حوزه علمیه، بیان داشت: پذیرش داوطلبان شرایط و فرایندی دارد که باید سپری شود.

وی با بیان اینکه هرکاری که در قالب نظم و برنامه باشد به نتیجه می رسد، افزود: در عرصه پذیرش داوطلبان ورود به حوزه نیز ابتدا باید شرایط پذیرش مورد توجه ویژه قرار گیرد چراکه افرادی که شرایط اولیه را نداشته باشند حذف می شوند.

مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) پلدختر با اشاره به اینکه حوزه جای انسان سازی و تربیت است، عنوان داشت: افرادی باید در این عرصه ورود پیدا کنند که دارای زمینه و استعداد کافی باشند.

وی با اشاره به اینکه در حوزه بستر لازم در جهت پذیرش جوانانی با روحیه انقلابی و جهادی فراهم شده است، خاطرنشان کرد: با نظارت و دقت بیشتر در مراحل پذیرش باید در جهت تحقق این مهم گام برداشت.

حجت الاسلام رحمتی در ادامه با تأکید بر اینکه افراد مستعد و توانمند که جذب حوزه می شوند باید در مدارس از نظر علمی و اخلاقی رشد و پرورش یابند، اظهار داشت: در این راستا اساتید نقش بسزایی دارند.

وی با بیان ضرورت اطلاع رسانی و تبلیغ در عرصه های گوناگون بین نسل جوان برای جذب طلابی با استعداد در حوزه گفت: در این راستا با همکاری سپاه نشستهایی در جمع جوانان بسیجی برگزار می شود.

مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) پلدختر با اشاره به اینکه در حلقه های صالحین که زیر نظر سپاه است، جوانان در زمینه معرفتی و بصیرتی تربیت و پرورش می یابند، خاطرنشان کرد: جذب این جوانان در حوزه ظرفیتی عظیم در جهت پرورش نیروهای انقلابی است.

وی تصریح کرد: ورود افرادی انقلابی و روحیه جهادی امری مؤثر در تربیت و پرورش طلابی توانمند، با بصیرت، انقلابی و نقش آفرین در جامعه است./302/9459/ب1

ارسال نظرات