۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۴۸۴۲۵۲
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی:

نشاط سیاسی جبهه مردمی مقدمه انتخاب نامزد اصلح است

فاطمه رهبر به نشاط سیاسی ناشی در جبهه مردمی اشاره کرد و گفت: جبهه مردمی با همفکری و همراهی گروه‌ها در یک مسیر واحد با انتخاب نامزد اصلح و انقلابی به تأمین ارزش‌های انقلاب می‌اندیشد.
فاطمه رهبر فاطمه رهبر

فاطمه رهبر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به تشریح مبانی همراهی و همگرایی گروه‌های عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی پرداخت و عنوان داشت: نیروهای انقلاب برمدار دلسوزی و تعهد انقلابی خود در ادوار گذشته در عناوین گوناگون با حفظ وحدت به صیانت از ارزش‌های انقلاب پرداخته‌اند.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی نیت انقلابی را مقدمه وحدت فراگیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب عنوان کرد و گفت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی برمدار هم‌فکری و همراهی گروهای انقلابی با تکیه‌بر نگاه دلسوزانه نسبت به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی به نیت وحدت و همگرایی شکل‌گرفته است.

رهبر به انتخابات ریاست جمهوری 92 اشاره کرد و ابراز داشت: تجربه انتخابات گذشته نشأت‌گرفته از عدم وحدت و همدلی بود؛ بر این اساس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در قالبی وحدت ساز برای تأمین اهداف انقلاب اسلامی دست وحدت و همدلی به یکدیگر داده‌اند.

نماینده سابق مجلس شوری اسلامی با تأکید بر وحدت رویه گروهای انقلابی در شکل‌گیری جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی عنوان داشت: هدف از همگرایی و همراهی گروه‌ها انقلابی حرکت به‌سوی افق‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

 رهبر به نشاط سیاسی ناشی از مردم‌سالاری دینی در جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و ابراز داشت: جبهه مردمی با همفکری و همراهی گروه‌ها در یک مسیر واحد با انتخاب نامزد اصلح و انقلابی به تأمین ارزش‌های انقلاب اسلامی می‌اندیشد.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با تأکید بر اهمیت جذب جوانان نخبه انقلابی در بدنه جبهه مردمی تصریح کرد: کار بزرگ ممکن است با نواقصی همراه باشد، اما جبهه مردمی با مشورت‌های گوناگون با نخبگان، علمای فن و کارشناسان خبره به تأمین ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب می‌اندیشد این در حالی است که از آراء جوانان و نسل‌های انقلاب بهره خواهد برد./837/ 302/ص

ارسال نظرات