۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰
کد خبر: ۴۸۳۸۱۹
استاد حوزه و دانشگاه:

رژیم صهیونیستی بیشترین بهره را از جریان های انحرافی اسلام می برد

استاد حوزه و دانشگاه گفت: رژیم صهیونیستی بدون شک بیشترین بهره را از جریان های انحرافی که لباس اسلام را به تن کرده اند، خواهد برد.
حجت الاسلام سعید سعدی، استاد حوزه و دانشگاه

حجت الاسلام سعید سعدی، استاد حوزه و دانشگاه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که پس از اتفاق های اخیر در کشورهای اسلامی تلاش های زیای از طرف استکبار شده که جریان های اسلامی را منصوب به اصل دین کند، ابراز داشت: استکبار جهانی سعی می کند که اسلام ستیزی و اسلام هراسی را در دنیا ایجاد و یک سکوت تبلیغی خاص و علامت تائید و سکون و آرامشی نسبی را برای رژیم اسرائیل برقرار کند.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی بدون شک بیشترین بهره را از جریان های انحرافی که لباس اسلام را به تن کرده اند و جنایت هایی را در کشورهای گوناگون به ویژه در کشورهای عراق و سوریه مرتکب می شوند، خواهد برد.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که استکبار جهانی به دنبال آن است که از صدر اخبار تا مشغله های ذهنی کشورهای اسلامی را از مسأله فلسطین و سرزمین های اشغالی خارج کند، تصریح کرد: رهبرمعظم انقلاب نسبت به این مسأله سکوت اختیار نمی کنند و متوجه توطئه دشمنان شدند.

حجت الاسلام سعدی تأکید کرد: تلاش های ولی امر مسلمین، دست اندرکاران نظام مقدس جمهوری اسلامی و آزادگان عالم انعطاف توجه ها به قدس اشغالی است تا این مسأله به سوی دیگری نرود و همچنان مسأله قدس در صدر اخبار و توجهات سیاسی مسلمانان قرار گیرد.

وی با اشاره به این که برگزاری کنفرانس هایی مانند ششمین کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین برای بیان ضرورت پرداختن به فلسطین است، ادامه داد: متاسفانه کشورهای عربی به این سو حرکت کرده اند که توجیه گر وجود رژیم پوشالی و اشغالی صهیونیست شوند و برای این کشورها که آشکارا با دشمنان خود دست دوستی بدهند بسیار بد است.

این استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: کشورهای عربی با گذشت زمان پرده از ارتباط های بد خود با رژیم صهیونیستی برداشته اند و ممکن است که این قضیه را علنی کنند و سعی در شکستن قبح آن داشته باشند.

حجت الاسلام سعدی ادامه داد: مهم ترین موضوع در کنفرانس های حمایت از فلسطین، یادآوری اشغال سرزمین های قدس، آوارگی مردم فلسطین و محروم شدن از نخستین حق حیات این ملت است.

وی با بیان این که انتفاضه های اول، دوم و سوم یکی پس از دیگری جهت گیری های اسلامی داشتند، ادامه داد: کلمه انتفاضه به معنای مبارزه ای براساس تکلیف شرعی و دینی از سوی جوانان مسلمانان است؛ لفظ انتفاضه در تاریخ سیاسی معاصر اشاره به این مسأله دارد که اینگونه مبارزه ها مبتنی بر الله اکبر گفتن و گرایش های دینی و مذهبی می باشد.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به این که مفهوم انتفاضه یعنی اینکه افکار مسلمانان در سرزمین های اشغالی بنا به دستور دین نمی توانند تجاوز و ستم را بپذیرند و اگر نسلی کاری را انجام داد نسل بعدی آن را ادامه خواهد داد، افزود: شکل گیری نسل جدیدی از مبارزات رهبری دینی به محض رسیدن به بلوغ لازم، خبر نوید بخشی از سرزمین های اشغالی است./302/9453/ب1

ارسال نظرات