۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۸
کد خبر: ۴۸۲۵۷۸

برگزاری دوره آموزشی مهارت افزایی فضای مجازی در حوزه خواهران لرستان

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان از برگزاری دوره آموزشی مهارت افزایی فضای مجازی در حوزه های علمیه خواهران استان خبر داد و گفت: این دوره با هدف ارتقای سطح علمی طلاب برای فعالیت در فضای مجازی برگزار می شود.
دوره«آشنایی با فعالیت در فضای مجازی»

سمیه عزیزی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به اهمیت فعالیت تبلیغی مبلغان خواهران در فضای مجازی بیان داشت: در راستای گسترش این فعالیتها و ارتقای توانایی تبلیغی طلاب دوره های آموزشی با محوریت تبلیغ در فضای مجازی برگزار می شود.

وی از برگزاری کارگاه های آموزشی دوره پیشرفته با محوریت مهارت افزایی فضای مجازی ویژه طلاب خواهر خبر داد و افزود: این کارگاه با حضور 20 نفر از طلاب فعال فضای مجازی برگزاری می شود.

عزیزی با اشاره به فعالیت طلاب خواهر در شبکه کوثر نت و کوثر بلاک افزود: برگزاری این دوره پیشرفته به مدت یک روز با حضور طلاب برگزار می شود و طلاب روند فعالیت و تبلیغ در فضای مجازی را به صورت هدفمند و صحیح فرا می گیرند.

وی یادآور شد: کارگاه آموزشی دوره پیشرفته مهارت افزایی فضای مجازی ویژه خواهران طلبه لرستان، 14 اسفند ماه جاری با حضور حجج اسلام جلیلی و کیانی از اساتید حوزه قم در مرکز مدیریت حوزه های علمیه لرستان برگزار می شود.

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان با اشاره به گستردگی فضای مجازی و حضور گسترده نسل جوان و نوجوان در فضای مجازی خاطرنشان کرد: تبلیغ در این فضا در جهت مقابله با آسیبها امری مهم و ضروری است.

وی مخاطب شناسی را لازمه موفقیت طلاب مبلغ در فضای مجازی دانست و گفت: در کارگاه های آموزشی این مهم برای طلاب مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

عزیزی با بیان اینکه فضای مجازی فرصتی مناسب برای انجام فعالیتهای تبلیغی گسترده است، خاطرنشان کرد: با استفاده از ظرفیت تبلیغی مبلغان باید از ظرفیت فضای مجازی در جهت تبیین و ترویج ارزشها گام برداشت.

وی هدف از برگزاری دوره های آموزشی را ارتقای سطح علمی و توانایی تبلیغی طلاب مبلغ برای نقش آفرینی در فضای مجازی عنوان کرد و گفت: با تربیت طلابی مبلغ و با مهارت لازم برای حضور در این عرصه می توان تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد./302/9459/ب1

ارسال نظرات