۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷
کد خبر: ۴۸۰۷۳۴
29 بهمن ماه جاری؛

المپیاد علمی حوزه های علمیه خواهران لرستان برگزار می شود

معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران لرستان از برگزاری المپیاد علمی در حوزه های علمیه خواهران استان خبر داد و گفت: این المپیاد با شرکت 37 طلبه لرستانی برگزار می شود.
آزمون حوزه علميه خواهران

اکرم مهرابی معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به برگزاری مرحله شهرستانی المپیاد علمی در مدارس علمیه استان لرستان بیان داشت: پس از اعلام نتایج 37 نفر از طلاب به مرحله استانی این المپیاد راه می یابند.

وی با بیان اینکه مرحله استانی این المپیاد 29 بهمن ماه جاری برگزار می شود، افزود: این آزمون با سرکت برگزیدگان مرحله شهرستانی در سه حوزه امتحانی برگزار می شود.

معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران لرستان یادآور شد: این آزمون در سه حوزه امتحانی خرم آباد، دورود و شهرستان الشتر بین طلاب برگزیده مرحله شهرستانی برگزار می شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مرحله کشوری المپیاد علمی حوزه های علمیه خواهران اردیبهشت ماه سال آینده برگزار خواهد شد.

مهرابی هدف از برگزاری این آزمون علمی را ایجاد حس رقابت سالم بین طلاب عنوان کرد و بیان داشت: تلاش در جهت شناسایی نخبگان علمی و هدایت تحصیلی آنان از دیگر اهداف برگزاری المپیاد علمی است.

وی خاطرنشان کرد: امید است با استعداد یابی بین طلاب و تقویت توانایی علمی آنان بتوان از ظرفیت این طلاب در آینده به خوبی بهره مند شد.

معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران لرستان با بیان اینکه برگزاری مسابقات و المپیادهای علمی امری مهم برطرف سازی نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت علمی و تحصیلی طلاب است، افزود: با شناسایی استعدادهای علمی طلاب می توان در جهت هدفمندسازی تحصیلی این قشر گامهای مؤثری برداشت./9459/303/ب1

ارسال نظرات