۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۴۸۰۳۴۸
با صدور بیانیه ای مشترک صورت گرفت؛

تقدیر نماینده ولی فقیه و استاندار قزوین از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن

نماینده ولی فقیه و استاندار قزوین با صدور بیانیه ای مشترک از حضور باشکوه مردم قزوین در راهپیمایی 22 بهمن تشکر و قدردانی کردند.
نماینده ولی فقیه و استاندار قزوین

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین و فریدون همتی استاندار قزوین با صدور بیانیه ای مشترک از حضور باشکوه مردم قزوین در راهپیمایی 22 بهمن تشکر کردند.

متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بار دیگر شاهد خلق حماسه‌ای عظیم و ستودنی از سوی مردم همیشه در صحنه استان قزوین بودیم.

حضوری پرشور که باصلابت‌تر از هر سال همراه با جای جای ایران اسلامی رقم خورد، حضوری که نشان از تجدید بیعتی دوباره با آرمان های امام راحل، رهبر فرزانه انقلاب و شهدای تاریخ انقلاب اسلامی دارد.

همراهی گسترده مردم و مسؤولان که بیانگر وحدت و همبستگی آنها با هر گرایش و سلیقه‌ای است، پیام انقلاب اسلامی را به سردمداران استکبار جهانی به شیواترین کلام فریاد زد و زمینه تثبیت نظام اسلامی را بیش از پیش فراهم کرد.

از حضور آگاهانه و با بصیرت یکایک مردمی که با حضور و شعارهای خود در این حرکت سهیم بودند و نیز کلیه افرادی که در شکل‌گیری این حماسه و انتظام و امنیت و پوشش رسانه‌ای آن مشارکت داشته‌اند، تشکر و قدردانی می‌کنیم و از درگاه خداوند متعال برای این حماسه و همدلی سپاسگزاریم./873/102/ب2

 

ارسال نظرات