۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۵
کد خبر: ۴۷۹۹۵۷
معاون امور فرهنگی آستان قدس رضوی:

اباعبدالله نهضت حسینی را با هدف حفظ ارزش ها و با تکیه بر قرآن برپا کردند

معاون امور فرهنگی آستان قدس رضوی با بیان اینکه بسیاری از مسلمانان امروز ولایت طاغوت را تاج سر و ننگ دنیا و آخرت خود قرار دادند، گفت: امام حسین(ع) نهضت حسینی را با هدف حفظ ارزش ها و با تکیه بر قرآن برپا کردند.
سخنرانی حجت الاسلام عباس فرازی نیا در گردهمایی باشکوه «احلی من العسل»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام عباس فرازی نیا، معاون امور فرهنگی آستان قدس رضوی شامگاه پنجشنبه در یادواره استانی شهدای انقلاب اسلامی که در مجتمع ایثار بیرجند برگزار شد، اظهار داشت: تمام بشریت از ابتدای عالم به 2 گروه نوریان و ناریان تقسیم شده اند و در زمان امروز نیز 2 گروه انقلابی ها و ضد انقلابی ها وجود دارند.

وی گفت: این 2 گروه همواره با همدیگر مبارزه می کردند، گروهی که اهل معرفت بودند با امربه معروف و نهی از منکر طرف مقابل خود را به اسلام و دین دعوت می کردند اما در این میان نیز طاغوتیان به دنبال نابودی اسلام بودند.

معاون امور فرهنگی آستان قدس رضوی با بیان اینکه حق و حقیقت در عالم پایدار و ماندگار است، افزود: در 1400 سال گذشته و در سرزمین حجاز پیامبراکرم(ص) به بعثت مبعوث شدند، پیامبر با بهره مندی از قانون اساسی بشریت یعنی قرآن و با شعار لا اله الا الله و با هدف تبدیل زندگی مردم به بندگی خدا و با دو عنصر تعلیم و تربیت پرچم اسلام را در سرزمین حجاز بلند کردند.

حجت الاسلام فرازی نیا تصریح کرد: مشرکان، کفار و نظام طاغوت که همان ابوجهل ها و ابوسفیان ها بودند در یک توطئه برنامه ریزی شده سه توطئه را بر علیه پیامبر طراحی کردند.

وی ادامه داد: ترور فیزیکی پیامبر و حذف فیزیکی پیامبر از حیات، متوقف کردن اسلام و مکتب نبوی در مکه و ایجاد انحراف در اسلام توطئه های دشمنان در زمان پیامبر بود.

معاون امور فرهنگی آستان قدس رضوی با بیان اینکه بسیاری از مسلمانان امروز ولایت طاغوت را تاج سر و ننگ دنیا و آخرت خود قرار دادند، خاطرنشان کرد: امام حسین(ع) با آمدن نهضت حسینی را با هدف حفظ ارزش ها و با تکیه بر قرآن برپا کردند.

حجت الاسلام فرازی نیا اظهار کرد: در انقلاب دو مرحله ای شهادت و اصالت امام حسین(ع) و حضرت زینب(س) درجه گرفتند، ثمره نهضت حسینی تقویت و ماندگاری مکتب نبوی است.

وی افزود: امام راحل شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را انتخاب کردند، این شعارهای انقلابی ماندگار هستند چرا که این شعارها ارزشی هستند و از این رو ارزش ها تغییر نمی کند./202/880/ب1

ارسال نظرات