۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۵
کد خبر: ۴۷۹۸۹۷
امام جمعه عجب شیر:

بهداشت و سلامت از خدمات ارزنده نظام اسلامی است

حجت الاسلام شربیانی با بیان اینکه بهداشت و سلامت از خدمات ارزنده نظام اسلامی است، گفت: مصداق یکی از با ارزش‌ترین خدمات به مردم، ارائه خدمات و رفع مشکلات مردم در حوزه بهداشت، درمان و سلامت است که باید توجه زیادی به آن مبذول کرد.
حجت‎الاسلام محمود شربیانی، امام جمعه شهرستان عجب شیر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درتبریز، حجت الاسلام محمود شربیانی، امام جمعه شهرستان عجب شیر عصر امروز در عیادت از بیماران بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان به مناسبت دهه فجر، اظهار داشت: انقلاب اسلامی برکات و ثمرات فراوانی را ارزانی ملت ایران کرد.

وی فلسفه وجودی مدیران، مسؤولان و کارکنان دولتی را در نظام اسلامی خدمت به مردم دانست و گفت: مصداق یکی از با ارزش‌ترین خدمات به مردم، ارائه خدمات و رفع مشکلات مردم در حوزه بهداشت، درمان و سلامت است که باید توجه زیادی به آن مبذول کرد.

امام جمعه عجب شیر با بیان اینکه برای دولت و برای همه مسؤولان استانی و شهرستانی مهم است که بهترین امکانات بهداشتی و درمانی را به منظور تأمین سلامت مردم ارائه کند، ابراز داشت: سلامت از مهم‌ترین مسائل یک جامعه است تا بتواند در مسیر رشد و توسعه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه یکی از دستگاه های موفق در دولت تدبیر و امید وزارت بهداشت است، گفت: اجرای طرح تحول نظام سلامت، خدمت بزرگی به مردم و تحولی اثربخش در راستای پیشبرد اهداف مثبت در حوزه سلامت است، طرح تحول نظامی سلامت، یکی از خدمات ماندگار دولت است.

حجت الاسلام شربیانی با بیان اینکه راهپیمایی امسال نمایش قدردانی مردم از نظام اسلامی و حمایت از انقلاب خواهد بود، گفت: مردم حضوری پرشور خواهند داشت و دشمنان را مأیوس خواهند کرد./854/203/ب2

ارسال نظرات