۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۴۷۹۷۴۳
امام جمعه عجب شیر:

مردمی بودن ویژگی بارز انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام شربیانی مردمی بودن را ویژگی بارز و وجه متمایز انقلاب ایران دانست و گفت: انقلاب اسلامی ایران تنها انقلابی در دنیا است که همه اقشار جامعه در شکل گیری و به ثمر رسیدن آن نقش داشتند.
حجت الاسلام محمود شربیانی، امام جمعه عجب شیر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام محمود شربیانی، امام جمعه عجب شیر امروز در نشست بصیرتی و روشنگری اساتید، کارکنان و دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد این شهرستان با تأکید بر حفظ هوشیاری و بصیرت خود، اظهار داشت: نباید تحت تأثیر تبلیغات مسموم تفاله‌های طاغوتی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه باید انقلاب اسلامی ایران را از تمام زوایای ممکن مطالعه کرد، ابراز داشت: ویژگی اصلی انقلاب اسلامی ایران مردمی بودن و حضور تمام اقشار در آن است، در حقیقت انقلاب اسلامی ایران تنها انقلابی در دنیا است که در شکل گیری و به ثمر رسیدن آن همه اقشار جامعه نقش داشتند.

امام جمعه عجب شیر با اشاره به تبلیغات گسترده غرب علیه نظام اسلامی و ناکارآمد نشان دادن آن، افزود: دشمن تلاش دارد دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران را کم ارزش جلوه دهد و پیشرفتها و تعالی و توسعه کشور را جور دیگری به نمایش بگذارد و این پشتیبانی ملت از نظام را تضعیف کند.

وی با بیان اینکه دشمن امروز در قالب جنگ نرم ایمان و اعتقادات نسل جوان ما را نشانه رفته است، ابراز داشت: دشمن با این اقدامات تلاش دارد که بتواند نسل فعلی را از آرمانهای امام راحل و انقلاب دور و منحرف سازد و در نتیجه آینده این کشور را دچار خدشه و ضعف کند.

حجت الاسلام شربیانی با اشاره به توطئه‌های عظیم استکباری، افزود: در طول ۳۸ سال پیروزی انقلاب دشمن بیش از سی و هشت هزار توطئه چیده است، اما این توطئه‌ها در سایه الطاف پروردگار متعال و رهبری داهیانه حضرت امام(ره) و رهبر فرزانه انقلاب خنثی شده است./854/203/ب2

ارسال نظرات