۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۴۷۹۲۳۲
به دست آیت الله نوری همدانی؛

شماری از طلاب مدرسه امام کاظم پردیسان معمم شدند

شماری از طلاب مدرسه علمیه امام کاظم(ع) پردیسان قم به دست حضرت آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید، به لباس مقدس روحانیت ملبس شدند.
عمامه گذاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، ظهر امروز بیش از 500 نفر از طلاب مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع) پردیسان با آیت الله نوری همدانی دیدار کردند.

در این دیدار که به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد، شماری از طلاب این مدرسه علمیه، به دست این مرجع تقلید به لباس مقدس روحانیت ملبس شدند.

گفتنی است در این دیدار آیت الله نوری همدانی به بیان برخی از ضرورت های طلبگی پرداخت و گفت: بالاترین وظیفه ما این است که خداوند را شاکر باشیم که خدمت در لباس دین و رحانیت را در میان شغل های دنیا به ما عطا کرده است و ما باید در این شغل مهم، تمام سعی خود را کنیم تا برای جامعه مفید بوده و مشکلات مردم را مرتفع نماییم.

وی افزود: همه امکانات موجود را باید مورد استفاده قرار دهیم تا بتوانیم خدمتی به جامعه و مردمی که با نثار خون خود این انقلاب را به وجود آورده اند، انجام دهیم.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم تصریح کرد: درس خواندن و توجه به علم باید در رأس برنامه های طلاب قرار گیرد چراکه جامعه نیاز به فقیه عالم دارد و طلبه تنبل و سست هرگز به جایی نمی رسد و ما باید بدانیم که در مسیری هستیم که شیخ طوسی و شیخ مفید در این راه بوده اند و منشأ برکات زیادی برای جامعه بوده اند.

این مرجع تقلید با اشاره به نقش تلاش و همت در پیشرفت و تعالی انسان، ابراز کرد: هر انسانی فرزند زحمت خویش است و با همت بلند می توان به قله سعادت و کمال رسید و هرچه این همت عالی تر باشد، به قله های رفیع تری دست می یابیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به سواد کم قانع نباشید  و با همت و جدیت و تلاش، چراغ روشنی برای جامعه و مردم باشید./872/پ202/ی

ارسال نظرات