۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۴۷۹۱۶۹
مدیر حوزه علمیه مازندران:

22 بهمن تجلی حضور ملت در دفاع از انقلاب اسلامی است

مدیر حوزه علمیه مازندران گفت: ملت بزرگ ایران با حضور حماسی و میلیونی خود در راهپیمایی 22 بهمن ثابت خواهند کرد که انقلاب اسلامی بالنده تر از گذشته در حال پیمودن اهداف متعالی خود است.
مدیر حوزه علمیه مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت اسلام والمسلمین ابوالقاسم طاهری، مدیر حوزه علمیه مازندران امروز در نشستی با معاونان حوزه علمیه استان با تبریک ایام الله دهه فجر و در پیش بودن 22 بهمن، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، گفت: به یقین راهپیمایی 22 بهمن امسال اثر گذارتر از سال های گذشته خواهد بود و ملت ایران نیز این موضوع را به درستی درک می کنند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران در ادامه با بیان این که راهپیمایی 22 بهمن مقابله با توطئه های دشمنان است، اظهار داشت: وحدت و یکپارچگی ملت ایران همواره پشتیبان موفقیت نظام جمهوری اسلامی بوده و است.

مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری نیز همانند امام راحل بر حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تأکید دارند، خاطرنشان کرد: جامعه روحانیت نیز در کنار اقشار دیگر مردم در این صحنه الهی و سیاسی شرکت می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری به همراهی و حضور حدود 7 هزار نفر از مدرسان و طلاب مشغول به تحصیل حوزه های علمیه مازندران در راهپیمایی 22 بهمن استان اشاره کرد و گفت: عزت و عظمت ملت ایران در این روز به نمایش گذاشته می شود.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که با وجود گذشت 38 سال از عمر انقلاب اسلامی، بیگانگان هنوز ملت ایران اسلامی را نشناخته اند، به همين علت تحليل هاي آنان جاهلانه و احمقانه است، گفت: غربی ها باید بدانند که ملت بزرگ ایران همواره پشتیبان انقلاب و نظام اسلامی خواهند ماند.

وی با بیان این که تحریم ها و تهدیدهای دشمنان علیه انقلاب اسلامی، ذره ای از اراده پولادین ملت ایران در پشتیبانی از انقلاب اسلامی کم نکرده است، افزود: با وجود همه مشکلات و سختی های موجود ملت ایران با صلابت و مقتدرانه در صحنه هستند و دشمنان بدانند استقلال، خودكفايي بيشتر ومصمم تر شدن در مبارزه با ظالمان نتيجه تحريم ها است.

مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که ریشه ملت بزرگ ایران در محرم و فرهنگ عاشورا است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران نیز با تأسی از نهضت امام حسین(ع) از سوی امام راحل آغاز شد و امروز جهانی شده است.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری با بیان این که آمریکایی ها باید بدانند که ملت ایران ترسی از تهدیدهای نظامی و تحریم های اقتصادی ندارند، خاطرنشان کرد: شهادت بزرگترین افتخار ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی است و این مسأله در هشت سال دفاع مقدس به وضوح مشخص شده است.

مدیر حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به  ضرورت حضور گسترده ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال تأکید کرد و گفت: با توجه به یاوه گویی های مقامات جدید دولت آمریکا، ملت بزرگ و هوشیار ایران با خلق حماسه ای دیگر پاسخ کوبنده ای به اظهارات مداخله جویانه رییس جمهور جدید آمریکا خواهند داد.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری با بیان این که رییس جمهور آمریکا در حالی جمهوری اسلامی ایران را حامی تروریسم در جهان معرفی می کند که خود مهد پرورش و حمایت از تروریسم سازمان یافته بین المللی در جهان است، خاطرنشان کرد: القاعده، داعش، النصره و دیگر گروه های تروریستی که امروز خاورمیانه را ناامن و بحرانی کرده اند ساخته و پرداخته سازمان های اطلاعاتی آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که آمریکایی ها به دلیل زیاده خواهی ها و نگاه استکباری که دارند کشورهای جهان را به آشوب کشیدند، تصریح کرد: امروز کشورهای مسلمان منطقه به دلیل زیاده خواهی آمریکایی ها در آتش فتنه و درگیری می سوزند.

مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آمریکایی ها فکر می کردند با ایجاد و حمایت از گروه های تروریستی می توانند به اهداف خود در برابر جبهه مقاومت به ویژه جمهوری اسلامی ایران دست یابند، خاطرنشان کرد: با وجود سرمایه گذاری های بسیار زیاد آمریکایی ها در منطقه، اما مدیریت صحیح ایران اسلامی مانع تحقق نقشه های شوم آمریکا در منطقه شد.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری با بیان این که آمریکایی ها دست از دخالت در امور کشورهای منطقه بردارد و بگذارد مردم مسلمان منطقه همانند ملت ایران برای خود تصمیم بگیرند، تصریح کرد: دیگر زمان کدخدایی و دخالت در امور کشورها به سر آمده و ملت ها بیدار و هوشیار شده اند و نمی توان به جای آنها تصمیم گرفت.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود با اشاره به این که راهپیمایی 22 بهمن فرصت بسیار خوبی برای پاسخ به اظهارات سخیف دولتمردان غربی است، خاطرنشان کرد: آمریکایی ها بدانند تا زمانی که انقلاب اسلامی پا برجا است، شعار مرگ بر آمریکا نیز با قدرت هر چه تمام تر ادامه خواهد داشت و هیچ گاه کمرنگ نمی شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت بزرگ ایران با حضور حماسی و میلیونی خود در راهپیمایی 22 بهمن ثابت خواهند کرد که انقلاب اسلامی بالنده تر از گذشته در حال پیمودن اهداف متعالی خود است، افزود: ملت ايران با حضور ارزشمند خود در 22 بهمن، پشتيباني همه جانبه خود را نسبت به اين نظام الهي نشان خواهند داد.

مدیر حوزه علمیه مازندران با تأکيد براين که ملت ايران هيچ گاه دست از آرمان هاي متعالي انقلاب اسلامي نخواهند کشيد، عنوان کرد: مردم کشورمان بیش از سه دهه است که در همه صحنه هاي حساس کشور حضور حماسي داشتند و این حضور با قدرت و صلابت ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری با اشاره به این که ملت ایران با خلق حماسه ای دیگر در 22 بهمن امسال، دشمنان انقلاب اسلامی را متحیر خواهند کرد، ادامه داد: مردم کشورمان همواره با حضور در صحنه های مهم ثابت کردند نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران هر سال با عزت و عظمت بيشتري در جهت نيل به قله هاي پيشرفت و تعالي گام برمي دارد.

مدیر حوزه علمیه مازندران تحقق اهداف انقلاب، الگوسازي و الهام‌گيري دنيا از اين انقلاب را از دستاوردهاي مهم انقلاب اسلامي ايران دانست و افزود: امروز در جهان و منطقه همه چشم ها به نقش آفرینی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دوخته شده است که بیداری در جهان نتیجه تأثیرگذاری این انقلاب الهی است.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری با بیان این که پیروزی انقلاب اسلامی به ملت های مسلمان جهان هویت بخشید و موجب بیداری امت اسلامی شد، خاطرنشان کرد: تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی بسیاری از ملت های آزادیخواه جهان به ویژه ملت های اسلامی در خواب غفلت فرو رفته بودند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت تقویت وحدت و همبستگی ملت ایران در صحنه ها و عرصه های مختلف تأکید کرد و گفت: وحدت و يکپارچگي مردم سبب مي شود هيچ قدرتی نتواند در برابر اقتدار و عظمت ملت ایران بایستد./1317/202/ب2

ارسال نظرات