۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱
کد خبر: ۴۷۸۸۹۵
امام جمعه نورآباد:

بیان دستاوردهای انقلاب فرصتی برای مقابله با سیاه نمایی دشمن است

امام جمعه نورآباد با اشاره به سیاه نمایی دشمن برای نشان دادن ناکارآمدی نظام و تضعیف آن، گفت: بیان دستاوردهای انقلاب فرصتی مناسب برای خنثی سازی هجمه های دشمنان است.
امام جمعه نورآباد

حجت الاسلام سید جعفر هاشمی نژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، سالگرد پیروزی انقلاب همچون سالی نو عنوان کرد و  بیان داشت: همانگونه که در لحظه تحویل سال بزرگان نظام از عملکرد خویش گزارشی ارائه و برنامه های آینده را مطرح می کنند، در گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب نیز باید دستاوردهای انقلاب بازگو شود.

وی دهه فجر را فرصتی برای بیان دستاوردهای انقلاب و بازگو کردن خدمات انقلاب عنوان کرد و افزود: این اقدام امری مناسب در جهت آگاه سازی مردم و بصیرت افزایی بین جوانان است.

امام جمعه نورآباد با اشاره به اینکه انقلاب در طول این 37 سال گذشته دستاوردهای فراوانی به همراه داشته است، خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب و نظام نیز به این دستاوردهای انقلاب اعتراف دارند.

وی اظهار داشت: با تبیین دستاوردهای نظام بین جوانان باید زمینه هوشیاری مردم به ویژه نسل جوان در برابر دشمن و خنثی سازی هجمه های دشمن را فراهم ساخت.

حجت الاسلام هاشمی نژاد با اشاره به سیاه نمایی دشمن برای ضربه زدن به انقلاب و نظام عنوان داشت: با وجود مشکلاتی که در کشور وجود دارد، نباید از دستاوردها و خدمات نظام غافل شد و مسؤلان با بیان واقعیتها باید علل وجود مشکلات و نواقص را نیز بیان کنند و جلوی سیاه نمایی دشمن گرفته شود.

وی در ادامه شیطنت دشمن، دوران هشت سال جنگ تحمیلی، تحریمها، امکانات کشور و سوء مدیریتها از جمله مواردی دانست که در وجود مشکلات کشور تأثیر داشته است.

ملت ایران پای پرچم انقلاب ایستاده اند

امام جمعه نورآباد با اشاره به پشتیبانی مردم از نظام و انقلاب، خاطرنشان کرد: با بیان واقعیتها و تبیین دستاوردها باید زمینه امیدواری مردم را فراهم و بدبینی نسبت به مسؤولان را برطرف ساخت.

وی با اشاره به اینکه مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند و با تمام وجود پای پرچم انقلاب ایستاده اند، افزود: مسؤولان با خدمت بی منت به مردم باید قدردان نعمت پشتیبانی مردم باشند./9459/

ارسال نظرات