۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۹
کد خبر: ۴۷۷۵۶۴
معاون بین‌الملل مجمع جهانی اهل‌بیت مطرح کرد؛

ضرورت استفاده از فضای مجازی برای توسعه فرهنگ اهل‌بیت

معاون بین‌الملل مجمع جهانی اهل‌بیت گفت: باید از فضای مجازی برای توسعه فرهنگ اهل‌بیت(ع) استفاده شود.
حجت الاسلام محمد سالار معاون امور بین‌الملل مجمع جهانی اهل بیت(ع)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سالار معاون بین‌الملل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) امروز در نشست تخصصی معرفی الگوی سوم زنان که به همت سازمان بسیج جامعه زنان در مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) برگزار شد، با تبریک فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر، گفت: امروز الگوپذیری و الگوگیری در دنیا ارزش و اهمیت بالایی دارد چراکه بر شخصیت‌ انسان‌ها تاثیرگذار است.

وی با بیان اینکه هر انسانی در زندگی خود الگویی دارد، عنوان کرد: باید الگوی ما مردان پیامبر(ص) و ائمه معصومین(ع) و الگوی زنان ما حضرت زهرا(س) باشند، اینکه حضرت ولی‌عصر(عج) می‌فرمایند الگوی من مادرم حضرت زهرا(س) است برای همه درس بزرگی است.

معاون بین‌الملل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) از آمادگی مجمع برای همکاری با سایر نهادها و دستگاه‌ها در جهت نشر معارف اهل‌بیت(ع) عنوان کرد: امروز بسیاری از مشکلات سراسر جهان اسلام به علت دوری از معارف اهل‌بیت(ع) است.

حجت‌الاسلام سالار افزود: ما باید درباره اهل‌بیت(ع) و معارف آنها الگوسازی کنیم اما درباره آن کوتاهی کردیم، در زمینه فرهنگ ائمه معصومین(ع) ما کتاب‌هایی به زبان خارجی نداریم اگر هم باشد بسیار محدود است.

وی درباره اهمیت استفاده از فضای مجازی در توسعه فرهنگ اهل‌بیت(ع)، گفت: امروز دشمن از فضای مجازی بیشترین استفاده را بر علیه ما مسلمانان دارد، بنابراین ما نیز باید با شناخت درد و درمان وارد میدان عمل شویم.

معاون بین‌الملل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) افزود: در این زمینه باید تشکل‌های جمعیت زنان در خارج از کشور با قوانین و مقررات بومی خود تأسیس شده و فعالیت گسترده داشته باشد همانگونه که امروز مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) حدود 700 نفر در 120 کشور جهان عضو غیر دولتی داشته و بر اساس بومی‌سازی عمل کرده است.

 وی ادامه داد: دشمنان ما از اینکه مردم دنیا و به خصوص مسلمانان به سوی اهل‌بیت پیامبر(ص) سوق پیدا کنند هراس دارد بر همین اساس این همه توطئه را راه‌اندازی می‌کند./202/807/ب1

ارسال نظرات