۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۸
کد خبر: ۴۷۷۵۴۴
رییس ستاد دهه فجر هرمزگان:

روحیه انقلابی‌گری در جوانان حفظ شود

​رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان هرمزگان گفت: انقلاب اسلامی ایران این جرأت را به مسلمانان دنیا داد تا در مقابل طاغوت و استبداد ایستادگی کنند و نگذارند استکبار و استعمار برای ملّت‌های مسلمان نقشه بکشد.
دهه فجر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، حجت‌الاسلام علی‌اکبر میرزایی رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان هرمزگان امروز به ‌مناسبت آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی در گلزار شهدای بندرعباس گفت: دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی برخلاف دیگر انقلاب ‌ها صرفا مراسم تجلیل و جشن نیست بلکه یک جریان برای احیای باورهای دینی است.

 وی در ادامه با تاکید بر اینکه باید همه ‌ساله این جریان را درون خود و پیرامون خود زنده نگه داریم افزود: انقلاب اسلامی ایران این جرأت را به مسلمانان دنیا داد تا در مقابل طاغوت و استبداد ایستادگی کنند و نگذارند استکبار و استعمار برای ملّت‌های مسلمان نقشه بکشد و برنامه‌ریزی کند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هرمزگان بیان کرد: امروز هرچه داریم از فداکاری ‌های حضرت امام(ره) و به برکت خون مقدس شهدا، جانبازان و ایثارگران است و باید قدر این امانت الهی را بدانیم.

حجت الاسلام میرزایی گفت: روز استقلال هر کشوری مهمترین روز در تاریخ آن کشور محسوب می‌شود و این یک مساله پذیرفته شده در تمامی کشورها با هر نوع نگاه دینی، فرهنگی و اجتماعی است.

وی با تاکید بر حفظ روحیه انقلابی‌گری جوانان و مردم ولایتمدار ایران اسلامی تصریح کرد: با عمل به فرامین ولایت، تاکنون توانسته‌ایم کشتی انقلاب را از بحران‌ ها و هجمه ‌های دشمنان نجات دهیم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: تفاوت انقلاب اسلامی ایران با دیگر انقلاب ‌ها در این است که این انقلاب برای تمام ابعاد زندگی مادی و معنوی بشر برنامه دارد و می‌توان به محورهای دین، اجتماع، فرهنگ، اقتصاد و غیره اشاره کرد.

حجت الاسلام میرزایی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران به مسلمانان جهان، جرأت ایستادگی در مقابل طاغوت و استبداد داد و امروز به برکت انقلاب مردم ایران شاهد بیداری اسلامی در اقصی نقاط جهان هستیم.

وی بیان داشت: اینکه امروز در دنیا حرفی برای گفتن داریم و تسلیم خواسته ‌های نامشروع استکبار نشده ایم به‌ دلیل این است که این انقلاب به‌صورت کاملا مردمی و با حمایت‌ های پیامبرگونه رهبر کبیر انقلاب به پیروزی رسید و مردم ایران هیچ‌گاه نخواهند گذاشت خللی از سوی بدخواهان به آن وارد شود./202/851/ب1

ارسال نظرات