۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۴۷۷۴۹۰
رئیس ستاد دهه فجر خوزستان:

دهه فجر پایان ظلم و احیای معارف اسلامی بود

رئیس ستاد دهه فجر خوزستان با اشاره به این که جمهوری اسلامی ایران مصداق آیه شریفه «واللیل إذا یسر» است؛ چراکه در این روز همه ظلم و ستم هایی که حکومت طاغوت و ستم شاهی به وجود آورد، پایان پذیرفت، گفت: پایان ظلم و ستم ها سرشار از نور، برکت، احیای اسلام و معارف قرآنی بود.
حجت الاسلام سیدلطف الله سپهر، رییس ستاد دهه فجر خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت‌الاسلام سید لطف‌الله سپهر، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در آیین دیدار مدیران ادارات دولتی و سازمان های خوزستان، با آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در استان که ظهر امروز در حسینیه بقیه الله اهواز برگزار شد، ابراز داشت: ایام دهه فجر را خدمت امام زمان(عج)، رهبرمعظم انقلاب اسلامی و مردم و حاضران تبریک عرض می کنم.

وی با تبریک ایام دهه فجر انقلاب اسلامی به ویژه 12 بهمن ماه که فرشته نجات اسلام و ملت ایران، امام خمینی(ره) وارد ایران اسلامی شدند، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران مصداق آیه شریفه «واللیل إذا یسر» است؛ چراکه در این روز همه ظلم و ستم های که حکومت طاغوت و ستم شاهی به وجود آورد، پایان پذیرفت.

این مقام مسؤول با اشاره به این که پایان ظلم و ستم ها سرشار از نور، برکت، احیای اسلام و معارف قرآنی بود، گفت: براساس آیه قرآن «قُلْ جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِلُ» در این روز به همت ملت ایران و رهبری پدرگونه امام خمینی(ره) باطل از ایران بساطش را برچید و حق و اسلام حاکم شد.

رئیس ستاد دهه فجر خوزستان با بیان این که خداوند را بر نعمت انقلاب و حاکم شدن حق، شاکر و سپاسگزاریم، ادامه داد: امروز استاندار، مدیران و معاونان دستگاه های گوناگون خوزستان به منزلت بیعت با نماینده ولی فقیه اجتماع کرده اند و این روز را گرامی می داریم.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به این که به همت استاندار خوزستان، معاونان و فرماندار، 65 ستاد برای مدیریت دهه فجر در استان خوزستان تشکیل شد، افزود: 21 کمیته در بخش های فرهنگی، مساجد، قرآن، آموزش و پرورش و دیگر موارد در خوزستان ایجاد شده اند.

حجت الاسلام سپهر با اشاره به این که در شهرستان نیز به مناسبت دهه فجر 17 کمیته تشکیل شده است، بیان داشت: 15 هزار برنامه فرهنگی، ورزشی، قرآنی، دیدار با خانواده های شهدا، عشایر برنامه ریزی شده است و خداوند متعال به نظام جمهوری اسلامی ایران و رهبرمعظم انقلاب توفیق خدمت را عنایت بفرماید.

وی گفت: 7 برنامه دیدار اقشار گوناگون با آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان برنامه ریزی شده تا در این جلسات ضمن تجدید بیعت با آرمان های انقلاب گزارشی از دستگاه های دولتی خود را ارائه دهند./202/9453/ب1

ارسال نظرات