۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۴۷۷۴۷۳
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در پیامی:

12 بهمن یادآور پیروزی حقیقت و غلبه بر باطل و طاغوت است

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در پیامی 12 بهمن را یادآور پیروزی جریان حقیقت طلب بر باطل و طاغوت عنوان کرده است.
12 بهمن یادآور پیروزی حقیقت و غلبه بر باطل و طاغوت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی روز سه شنبه با صدور پیامی که نسخه ای از آن در اختیار خبرگزاری رسا در استان مرکزی قرار گرفت، 12 بهمن را یادآور پیروزی جریان حقیقت طلب بر باطل و طاغوت عنوان کرده است.

در این پیام آمده است: دوازدهم بهمن ماه سالروز ورود تاریخی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی و سرآغاز فجر انقلاب اسلامی است که عزتمندی و اقتدار را برای ملت شریف ایران به ارمغان آورد.

در ادامه این پیام آمده است: بار دیگر عطر روح‌بخش بهار انقلاب اسلامی، در فصل خزان و سرما به مشام تمام وفاداران انقلاب اسلامی می‌رسد و تمامی مردم انقلابی و مبارز ایران اسلامی را سرشار از شور و حماسه حضور می‌سازد.

پیام می افزاید: دهه فجر سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، فرصت گرانبهای یادآوری سلحشوری ها و دلاورمردی‌های ملت ایران اسلامی و مبارزات مردم آزادی‌خواه در برابر حاکمیت استبداد و سلطه خارجی است.

در ادامه این پیام خاطرنشان شده است: ملت مجاهد و مومن ایران در بهمن‌ماه سال 1357 مزد زحمات و مجاهدت‌های خود را با سرنگونی حکومت طاغوت و استقرار نظام جمهوری اسلامی دریافت کرد و طنین استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را به گوش جهانیان رساند و پس از دشواریهای فراوان با پیروی از دستورات معمار کبیر انقلاب اسلامی اقتدار خویش را به منصه ظهور گذاشت.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: ملت مسلمان ایران در بهمن 1357 با استمداد الهی و پایبندی به حکومت فقاهت دینی، خواهان حضور رهبر و مقتدای خویش شدند و با مقاومت برای تحقق وعدۀ الهی، پایه‌های حکومت وابسته رژیم منحوس ستم‌شاهی را فرو ریختند.

در این پیام سالروز این رخداد تاریخی به پیشگاه رهبر معظم انقلاب و مردم انقلابی و مبارز استان تبریک گفته شده و یاد و خاطره تمام شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی گرامی داشته شده است.

به همین مناسبت آیین گرامیداشت سالروز دوازدهم بهمن و آغاز دهه مبارک فجر، در نقاط شهری و روستایی استان برگزار و همزمان با نواختن زنگ انقلاب، محل زادگاه و بیت قدیمی امام راحل در شهر خمین و حجره طلبگی ایشان در حوزه علمیه اراک با حضور اقشار مردم و مسئولین در ساعت 9:33 صبح روز سه شنبه مورخ گلباران می شود.

به گزارش رسا، بیش از پنج هزار برنامه فرهنگی، عمرانی، اجتماعی و ورزشی در ایام الله دهه مبارک فجر استان مرکزی برگزار می شود./203/842/ب1

ارسال نظرات