۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۴۷۷۴۴۶
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

مسؤولان نسبت به اندیشه‌ ها و مطالبات ولایت التزام عملی و فکری داشته باشند

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه خداوند در قرآن حضرت ابراهیم را به سبب مرزبندی با دشمنان اسوه می‌خواند، گفت: مسؤولان باید خدمتگزار و قدردان این امت باشند و نسبت به اندیشه‌ها و مطالبات ولایت التزام عملی و فکری داشته باشند.
حجت ‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت ‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ظهر امروز در آیین گرامیداشت آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرکرد، جشن‌های انقلاب را تنها گرامیداشت یک خاطره خوش ندانست و گفت: برگزاری این مراسمها پیام‌های گوناگونی دارد و برای تبیین رسالت ما در برابر انقلاب است.

وی ماندگاری و تداوم انقلاب را از ایجاد آن دشوارتر خواند و اظهار کرد: نهضتهای بسیاری به وجود آمدند اما نتوانستند تداوم یابند و از بین رفتند و بالاترین آن‌ها اسلام بود که به خوبی محافظت نشد اما اکنون انقلاب اسلامی ایران چهارمین دهه از عمر خود را پشت سر می‌گذارد که در تاریخ اسلام این استمرار سابقه ندارد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزاری جشن‌های انقلاب را به سبب شکرگزاری از دو نعمت خواند و افزود: یکی نعمت ولایت و دیگری نعمت امت اسلامی است که باید به خاطر این دو نعمت شکرگزار واقعی خداوند باشیم.

حجت ‌الاسلام حاجی صادقی تصریح کرد: امام خمینی(ره) به وسیله انقلاب، اسلام را احیا کرد و بنا بر قرآن کریم که انسان‌ها را بدون دین مرده می ‌پندارد، امام راحل در واقع مردم و جامعه را احیا کرد.

وی با اشاره به سکان داری بر حق و شایسته رهبر معظم انقلاب پس از رحلت امام خمینی(ره)، تصریح کرد: رهبری با عزت، استوار و همان مواضع امام راحل در مقابل دشمنان ایستاده است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمنان اسلام و آمریکایی‌ها مشکل اصلی در شکست دادن جمهوری اسلامی را رهبر معظم انقلاب می ‌دانند، ادامه داد: سزاوار نیست که این نعمت بزرگ را قدردان نباشیم.

وی امت اسلامی را از دیگر نعمتهایی خواند که باید به خاطر آن از خداوند قدردان باشیم و گفت: این امت در دوران شکل گیری انقلاب و دوران دفاع مقدس افتخارات بسیاری را خلق کردند.

حجت ‌الاسلام حاجی صادقی با بیان اینکه همه اهل بیت آرزوی داشتن چنین امتی را داشتند، افزود: امام خمینی(ره) در این باره می‌فرماید: «من شهادت می ‌هم مردم ما از مردم مدینه پیامبر و کوفه امام علی(ع) بالاتر هستند.»

وی خطاب به شهدا اظهار کرد: ما شرمنده هستیم که برخی ها به خاطر عدم تقید به اسلام به دنبال راضی کردن دل دشمنان اسلام هستند؛ برخی از ما گیرنده‌هایمان نسبت به ولایت ضعیف شده است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروز پیام حضور ما در گرامیداشت دهه فجر انقلاب پاسداری از انقلاب و وحدت نسبت به انقلاب و ولایت است، تصریح کرد: ما امانت‌دار ولایت و خون شهدا هستیم، نخواهیم گذاشت پیام رهبری بر زمین بماند و با هیچ کس مصاحمه نخواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه این جشن‌ها پیامی که به مسؤولان می‌دهد امانتداری از خون شهداست، افزود: با دنیا مذاکره کنید و ارتباط داشته باشید اما عزت اسلامی را حفظ کنید.

حجت ‌الاسلام حاجی صادقی با تأکید بر اینکه خداوند در قرآن حضرت ابراهیم را به سبب مرزبندی با دشمنان اسوه می‌خواند، اظهار کرد: مسؤولان باید خدمتگزار و قدردان این امت باشند و نسبت به اندیشه‌ها و مطالبات ولایت التزام عملی و فکری داشته باشند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خهاطرنشان کرد: اسلام به ما یاد داده در نظام ولایی نظریه پرداز و هدایت کننده امور ولی امر است و همه مسؤولان باید بازوان اجرایی ولایت باشند نه خود سیاست‌گذاری کنند.

وی با اشاره به اینکه عزت ما در پیوند با خداست نه در پیوند با دشمنان، افزود: قرآن تاکید دارد که عزت در گرو اعتماد به مردم و توکل به خدا و بی اعتمادی به دشمنان است.

حجت ‌الاسلام حاجی صادقی مسؤولان را به یادگیری تولی و تبری برگرفته از فرهنگ قرآن توصیه کرد و ادامه داد: پیام مردم با حضور در این مراسمات خطاب به استکبار و آمریکا این است که ما از مسیر خود خارج نمی‌شویم و تا هستیم نخواهیم گذاشت دشمنان به ظلم وتجاوز ادامه دهند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه آمریکایی‌ها به مرگ تدریجی خود از سوی انقلاب اسلامی اعتراف کرده اند، تبیین کرد: آن‌ها می‌گویند که شاخص‌های ابر قدرتی را ایران از ما گرفت.

وی با اشاره به توجه همزمان ملت به تولی و تبری، خاطرنشان کرد: تولی و تبری دو روی یک سکه برای حفظ انقلاب هستند./202/9457/ب1

ارسال نظرات