۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۴۷۷۴۰۹
امام جمعه محمودآباد:

انقلاب اسلامی به ایران عزت و اقتدار بخشید

امام جمعه محمودآباد گفت: ایران اسلامی امروز بعد از چهار دهه با داشتن انقلاب اسلامی به اوج قدرت و اقتدار رسیده است.
امام جمعه محمود آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در محمودآباد، حجت الاسلام سید داود موسوی، امام جمعه محمود آباد امروز در دیدار با مسؤولان این شهرستان با تبریک فرا رسیدن دهه فجر و ورود تاریخی امام خمینی(ره) به کشور گفت: امروز بعد از چهار دهه از عمر انقلاب شاهد این هستیم که تحلیل گران سیاسی و امنیتی در سال 2017 با معرفی شاخص ترین کشورها نام ایران را جزء هفت کشور برتر دنیا عنوان کردند.

وی با اشاره به این که در آستانه سی و هشتمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، افزود: عزت و اقتدار ما با وجود مشکلات و شیطنت هایی که دشمن دارد برای شعاری ست که گفتیم نه شرقی نه غربی و  مقتدرانه در مقابل دشمن ایستادیم.

امام جمعه محمود آباد با بیان این که با پیروزی انقلاب اسلامی یک حادثه عظیمی در دنیا رخ داد و دنیا را به لرزه انداخت، افزود: این انقلاب بدون وابستگی به هیچ کشوری با رهبری های امام خمینی‌(ره) به پیروزی رسید و تبدیل به الگویی در جهان شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که انقلاب ایران قابل مقایسه با هیچ انقلابی نیست، بیان داشت: اراده الهی امام خمینی(ره) موجب ایجاد جنبش عظیم ملی بر علیه رژیم طاغوت و برچیده شدن پایه های سلطنت پهلوی شد.

امام جمعه محمود آباد با اشاره به این که همه امور و مسائل امام خمینی(ره) رنگ و بوی الهی داشت و ایشان هیچ گاه به دنبال مقام و قدرت نبودند، خاطرنشان کرد: همه تلاش های امام راحل در راه خداوند متعال و برای عزت و اقتدار مردم ایران اسلامی بود.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی دین و ارزش های اسلامی را به متن جامعه آورد، تصریح کرد: پس از 14 قرن مهجوریت دین و ارزش های دینی یکتاپرستی به عنوان برترین سرآمد و ارزش خود را نشان داده است.

حجت الاسلام موسوی با بیان این که در اواخر قرن بیستم ما شاهد بزرگترین انقلاب بودیم، گفت: پس از آن همه لطمه هایی که به ایران وارد شد در چنین روز هایی گنگره های ظلمت یکی پس از دیگری در هم شکست و دین اسلام به مانند نسیمی جان افراز و روح بخش بر جان های خسته ایران و ایرانی وزیدن گرفت.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود افزود: انقلابی که در اواخر قرن بیستم رقم خورد از سوی یک مرد الهی و انسان ملکوتی که در ایمان، علم و تقوا به عنوان سرآمد همه ی عالمان عصر خود بوده است.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که امروز سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن اسلامی است، تصریح کرد: امروز صدای پای ابر مردی در ایران اسلامی می آید که با آمدنش بعد از ده  روز استقرار نخستین حکومت الله را بعد از 14 قرن مهجوریت استقرار می دهد.

امام جمعه محمودآباد با تاکید بر این که تنها کسی که آمریکا را در دهه 70 به چالش کشید امام خمینی(ره) بودند، افزود: این انقلاب اسلامی همانند زلزله ای می ماند که نه تنها آمریکا بلکه  در همه دنیا انتشار یا فته است.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که امروز نظام اسلامی به کشور مقتدر جهانی تبدیل شده است، ادامه داد: با مشارکت پر شور مردم که دل در گرو امام راحل داده بودند آن درخت نحیف سال 57 امروز به درخت تنومندی تبدیل شده که از همه  بزرگتر و ابر قدرت تر است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی در اوج عزت و اقتدار بین المللی قرار دارد، تصریح کرد: پس از رحلت امام راحل نیز با تبعیت از مقام معظم رهبری مردم عزت آفریدند در بحث های پزشکی، علمی و امنیتی بسان جزیره ای امن در دنیا بوده و این ها به برکت ایران و مردم عزیز است.

حجت الاسلام موسوی بیان داشت: ایران اسلامی ما در دهه ی فجر پیروزی انقلاب علیرغم تهدیدات، تحریم ها و مشکلات اقتصادی شاهد پروژه هایی زیاد خواهد بود که در راستای پیشرفت مردم و ایران باشد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی در سه دهه اخیر هیچ گاه زیر بار ظلم و استکبار نرفت و همواره در برابر توطئه و دشمنی های بدخواهان نظام ایستادگی کردند، گفت: ملت بزرگ ایران در دفاع از آرمان های انقلاب همواره ثابت قدم بوده و هستند.

حجت الاسلام موسوی با بیان این که توطئه های دشمنان علیه ملت ایران هیچ گاه پایان نخواهد یافت، تصریح کرد: ملت بزرگ ایران نیز هیچ گاه دست از آرمان های اصیل انقلاب و نظام اسلامی نخواهند کشید./202/950/ب1

ارسال نظرات