۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵
کد خبر: ۴۷۷۰۷۳
​رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان:

تقویت جریان سازی انقلاب با شرکت در برنامه های دهه فجر محقق می شود

​رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان، گفت: شرکت در برنامه های گرامیداشت دهه فجر سبب تقویت جریان سازی و ترویج انقلاب اسلامی می شود.
حجت الاسلام میرزایی رییس شورای هماهنگی هرمزگان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، حجت الاسلام علی اکبر میرزایی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان، امروز در نشست هماهنگی برنامه های 12 بهمن ستاد دهه فجر استان هرمزگان ضمن تشریح برنامه های 12 بهمن گفت: برنامه های متنوعی همزمان با سالروز ورود تاریخی معمار کبیر انقلاب به میهن اسلامی در سراسر استان هرمزگان برگزار می شود.

وی با اشاره به نقش رهبری و جایگاه ولایت در پیروزی انقلاب اسلامی افزود: ولایت و رهبری یکی از اساسی‌ ترین عوامل در پیروزی انقلاب اسلامی است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان با تاکید بر تلاش در حفظ اصل مهم ولایت و رهبری تصریح کرد: تبعیت از این اصل مهم و اساسی مصونیت در برابر توطئه‌های دشمنان را در پی دارد.

حجت الاسلام میرزایی، سالروز استقلال هر کشوری ار مهمترین مناسبت آن کشور دانست و اذعان داشت: سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با ماهیت فرهنگی، اجتماعی و دینی مهمترین مناسبت در ایران اسلامی است.

وی به اهمیت انقلاب اسلامی و ارزش‌ های جهانی آن اشاره داشت و افزود: حضور حداکثری مردم و استفاده از ظرفیت مردمی برای برپایی مراسم ها از اهداف و اولویت ‌های اصلی و اساسی در استان هرمزگان است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان ضمن دعوت از آحاد مردم برای شرکت در برنامه های بزرگداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب، افزود: حضور فعال قاطبه مردم در برنامه های دهه فجر، هم به شکوهمندی، جریان سازی و ترویج انقلاب کمک می کند و هم به لحاظ اعتقادی ثواب محسوب می شود.

حجت الاسلام میرزایی با تاکید بر اینکه گرامیداشت 22 بهمن به معنای اصرار بر هدایت جامعه است ابراز داشت: راهپیمایی 22 بهمن به معنای پیمودن راه برای حق طلبی است که منجر به صراط مستقیم می‌شود.

وی، با تاکید بر هرچه باشکوه تر برگزارشدن جشن ‌ها و مراسمات دهه فجر بیان ‌کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی به جایگاهی رسیدیم که ایران اسلامی به نقطه امید کشورهای اسلامی و حتی ملل مستضعف جهان تبدیل شده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان، برگزاری یادواره شهدای انقلاب، برپایی جشن انقلاب در محلات، دیدار با خانواده شاهد، برگزاری مسابقات ورزشی، تجمع مدافعان حرم، و برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی، به صدا درآمدن بوق ناوها، زیردریایی ها، شناورها، کشتی ها، قطار و زنگ مدارس، برگزاری رژه موتورسواران از فرودگاه بین المللی بندرعباس به سمت گلزار شهدا، و غبارروبی گلزار شهدا را از شاخص ترین برنامه های ۱۲ بهمن برشمرد./202/851/ب1

ارسال نظرات