۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۴۷۶۵۶۵
به همت مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان؛

همایش تجلیل از همسران و فرزندان ممتاز دختر تحصیلی حوزه علمیه خراسان برگزار شد

همایش تجلیل از همسران و فرزندان ممتاز دختر تحصیلی طلاب و روحانیون حوزه علمیه خراسان ظهر امروز در محل حسینیه امام خمینی (ره) مشهد برگزار شد.
همایش تجلیل همایش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، همایش تجلیل از همسران و فرزندان دختر ممتاز تحصیلی طلاب و روحانیون استان خراسان رضوی ظهر امروز با حضور حجت الاسلام حسین حائری، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان و جمعی از مسئولین این مرکز در محل حسینیه امام خمینی(ره) مشهد برگزار شد.

این همایش که با حضور خانواده‌های طلاب و روحانیون استان خراسان رضوی برگزار شد، حجت الاسلام محمد رمضانی، معاون خدمات فرهنگی و رفاهی مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان با بیان اینکه در دین مبین اسلام نسبت به علم آموزی تأکید شده و هدف از بعثت نبی مکرم اسلام تعلیم و تعلم بیان شده است، گفت: برای فراگیری و تشویق بیشتر فرزندان روحانیون این برنامه تدارک دیده شده است.

وی تصریح کرد: در این همایش از بیش از  1300 دانش آموز دختر و همسران ممتاز طلاب و روحانیون حوزه علمیه خراسان تجلیل و تقدیر خواهد شد.

گفتنی است، اجرای تئاتر برای فرزندان خانواده‌های طلاب و روحانیون، برگزاری مسابقات، اجرای جنگ شادی و اهدای پکیج های فرهنگی و آموزشی از جمله برنامه‌های این همایش نیم روزه بود./859/203/ب2

ارسال نظرات