۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۴۷۴۵۶۲
در مدرسه علمیه عباسقلی خان؛

کارگاه دانش افزایی اساتید دروس مهارتی حوزه علمیه خراسان برگزار می شود

به همت معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان، کارگاه دانش افزایی اساتید دروس مهارتی، ویژه اساتید دروس روش تحقیق حوزه علمیه خراسان در مدرسه علمیه عباسقلی خان شاملو مشهد برگزار می شود.
کارگاه دانش افزایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، کارگاه دانش افزایی اساتید دروس مهارتی، ویژه اساتید دروس روش تحقیق حوزه علمیه خراسان با همکاری معاونت پژوهش این حوزه، در مدرسه علمیه عباسقلی خان شاملو مشهد برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش؛ این کارگاه دانش افزایی که با همکاری معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان و واحد پژوهش مدرسه علمیه عباسقلی خان شاملو برگزار می‌شود، بیش از 40 تن از اساتید دروس مهارتی در این کارگاه یک روزه حضور خواهند داشت.

همچنین؛ این کارگاه تخصصی که از ساعت 8 صبح تا 18 روز جمعه اول بهمن ماه با حضور و تدریس استاد روش تحقیق حوزه علمیه خراسان حجت الاسلام امیرمسعود حاجی ابراهیمی برگزار خواهد شد، آشنایی با نقاط آسیب در حوزه تحقیق و روش ها، فرآیند کشف نیاز و مسأله شناسی تحقیق، روش تبدیل موضوع به مسأله تحقیق، روش های تشخيص موضوع و شیوه عملی طراحی سؤالات تحقیق و ساختارسازی، از جمله سرفصل های این کارگاه آموزشی یک روزه است./204/859/ب1

ارسال نظرات