۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۴۷۴۵۳۵
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان:

برنامه های بزرگداشت سالروز پیروزی انقلاب همراه با نوآوری و خلاقیت باشد

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان با اشاره به اهمیت جذب جوانان در اجرای برنامه های دهه مبارک فجر، گفت: در جشن های انقلاب اهداف و آرمان های انقلاب به نسل جوان و آینده شناسانده شود و این همه بسیار دارای اهمیت است.
حجت الاسلام میرزایی رییس شورای هماهنگی هرمزگان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، حجت الاسلام علی اکبر میرزایی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان امروز در نشست شورای بزرگداشت دهه فجر استان هرمزگان به نقش رهبری و جایگاه ولایت در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: ولایت و رهبری یکی از اساسی ترین عوامل در پیروزی انقلاب اسلامی است که باید در حفاظت از آن کوشا و همواره پیرو این راه باشیم تا از توطئه های دشمنان در امان بمانیم.

وی با اشاره به اهمیت انقلاب اسلامی و ارزش های جهانی آن افزود: حضور حداکثری مردم و استفاده از ظرفیت مردمی برای برپایی مراسمات از اهداف و اولویت های اصلی و اساسی در استان هرمزگان است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان با اشاره به اهمیت هرچه باشکوه تر برگزار شدن جشن ها و مراسمات دهه فجر بیان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی به جایگاهی رسیدیم که ایران اسلامی به نقطه امید کشورهای اسلامی و حتی ملل مستضعف جهان تبدیل شده است.

حجت الاسلام میرزایی با استناد به آیه 128 سوره توبه ابراز داشت: خداوند متعال در این آیه شریفه، پیامبر گرامی اسلامی را از جنس خود مردم معرفی می کند که دارای سه ویژگی بارز است که یکی از آنها اصرار بر هدایت جامعه به سوی فلاح و رستگاری است.

وی، گرامیداشت 22 بهمن را نیز به معنای اصرار بر هدایت جامعه دانست و افزود: راهپیمایی 22 بهمن به معنای پیمودن راه برای حق طلبی که منجر به صراط مستقیم شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان به حضور آگاهانه مردم در تمامی عرصه های دفاع از انقلاب و نظام اشاره و بیان کرد: ملت فهیم و بصیر ایران اسلامی همواره قدردان نعمت بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و هستند و از این رو باید زمینه برای برگزاری جشن های مردمی دهه فجر فراهم شود.

حجت الاسلام میرزایی با تاکید بر برگزاری برنامه های دهه فجر با محوریت تبیین آثار، برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی، اظهار داشت: سخنرانان باید در برنامه های این دهه با مقایسه پیشرفت های کنونی جامعه با دوران گذشته، به بیان دستاوردهای انقلاب و نظام در حوزه های مختلف بپردازند تا نسل جوان نسبت به مسائل بیش از پیش آگاه باشند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان با اشاره به اهمیت جذب جوانان در اجرای برنامه های دهه مبارک فجر تاکید کرد: در جشن های انقلاب اهداف و آرمان های انقلاب به نسل جوان و آینده شناسانده شود و این همه بسیار دارای اهمیت است.

وی همچنین تاکید کرد: مسؤولان مربوطه جهت پاسداری از این انقلاب و خون شهدا با برنامه ریزی به بهترین نحو ایام الله دهه مبارک فجر را گرامی داشته و این روزها را که یادآور عظمت این انقلاب است به بهترین نحو و همچون سال های اولیه انقلاب و به صورت باشکوه تکریم گرامی بدارند.

حجت الاسلام میرزایی بر برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم و برنامه های سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تاکید کرد و خواستار حضور اثر بخش و مشارکت همه جانبه کلیه ارگان ها در برنامه های این ایام شد./202/851/ب1

ارسال نظرات