۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲
کد خبر: ۴۷۲۵۸۴
ساعتی پیش صورت گرفت؛

دیدار جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با امام جمعه شهرکرد

سردار سلامی که برای شرکت در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری به شهرکرد سفر کرده است، ساعتی پیش با حجت الاسلام والمسلمین نکونام دیدار و گفت و گو کرد.
دیدار سردار سلامی با حجت الاسلام والمسلمین نکونام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، سردار سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که برای شرکت در آیین تکریم و معارفه فرماندهان سابق و جدید سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری به شهرکرد سفر کرده است، ساعتی پیش با حجت الاسلام والمسلمین نکونام دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار که با حضور مسؤولان کشوری و استانی صورت گرفت، گزارشی از وضعیت منطقه و همچنین نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفع همه جانبه توطئه های دشمنان از سوی سردار سلامی بیان شد.

گفتنی است، سردار سلامی به همراه فرمانده بسیج مستضعفین کشور و همچنین نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، دقایقی پیش برای حضور در آیین تکریم و معارفه فرماندهان سابق و جدید سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) وارد هتل لاله شهرکرد شدند.

شایان ذکر است، در این آیین از زحمات 10 ساله سردار رضامحمد سلیمانی تقدیر می ‌شود و سکان هدایت سپاه چهارمحال و بختیاری به سرتیپ ‌دوم پاسدار علی‌محمد اکبری سپرده می ‌شود./9457/203/ب2

ارسال نظرات