۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۴۷۲۴۰۰
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

ملت ایران شایسته بهترین و بیشترین خدمات هستند

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: ملتی که در انتخابات، راهپیمایی و تمامی صحنه‌های دفاع از اسلام و نظام دینی به صورت پرشور به صحنه آمده‌، شایسته بهترین و بیشترین خدمات است.
حجت الاسلام یعقوبی - دیدار با مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در دیدار مدیرعامل جدید و معاونان شرکت گاز خراسان شمالی، با اشاره به حدیثی از امام حسن عسکری(ع)، اظهار کرد: این امام همام می‌فرماید: «أَلتَّواضُعُ نِعْمَةٌ لا يُحْسَدُ عَلَيْها» و تأکید می‌کند تواضع و فروتنى، نعمتى است كه بر آن حسد نمی‌برند.

وی با بیان اینکه تواضع، نعمت حسادت بردار نیست، ادامه داد: هر چقدر بیشتر تواضع داشته باشیم، نه تنها دوستان بلکه دشمنان هم انسان را مذمت نمی‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به اینکه تواضع و فروتنی ارزش انسان را بیشتر می‌کند، تصریح کرد: انسان متواضع همانند درخت پربار بوده و خود را تافته جدابافته از جامعه نمی‌داند.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی در ادامه با اشاره به فعالیتها و خدمات شرکت گاز، گفت: طبیعت فعالیت شرکت گاز مردمی بودن و در دسترس بودن است.

وی با بیان اینکه به فضل الهی و به برکت نظام اسلامی شرکت گاز موفقیت‌های خوبی کسب کرده و اکنون بسیاری از روستاها گازدار شده‌اند، اضافه کرد: در کشور ما موضوع گازرسانی موضوع موفقی است؛ به‌ گونه‌ای که گازرسانی به روستاها یکی از خدمات مناسب نظام اسلامی به مردم است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به اینکه مردم شایسته این خدمات هستند، تصریح کرد: ملتی که در انتخابات، راهپیمایی ها و تمامی صحنه‌های دفاع از اسلام و نظام دینی به صحنه آمده‌اند شایسته بهترین و بیشترین خدمات هستند، از این‌ رو هر چه به این مردم خدمت کنیم باز هم کم است.

رییس شورای استانی حوزه‌های علمیه خراسان شمالی با اشاره به اینکه بنا به فرموده رسول گرامی اسلام ایمان و نفع رساندن به مردم وزنه عمل را سنگین می‌کند، افزود: رسول گرامی اسلام تأکید کرده کاری کنید که مردم در سختی نباشند و کار شرکت گاز هم در همین راستا است.

وی با بیان اینکه گاز نعمت چندمنظوره و متحول کننده بوده و زندگی را آسان می‌کند، خاطرنشان کرد: امام علی(ع) هم فرموده هر جا سختی و تنگنا در زندگی مردم به وجود بیاید، بداخلاقی‌ها خود را نشان می‌دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به اینکه شرکت گاز هم به اخلاق و هم به زندگی مادی مردم خدمت می‌کند، اضافه کرد: گره‌گشایی از زندگی مردم و تلاش برای ایجاد جامعه آرام و امن از خدمات ارزنده این شرکت است.

وی با اشاره به اینکه خدمات این شرکت زودبازده و سودبخش است، تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی در این زمینه در کشور و استان خراسان شمالی کارهای خوبی کرده؛ به‌ گونه‌ای که امید می‌رود تا چند سال آینده گازرسانی به همه روستاهای استان به اتمام رسیده و همه مردم خراسان شمالی از نعمت گاز بهره‌مند شوند./9314/202/ب2

ارسال نظرات