۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۰
کد خبر: ۴۷۲۳۲۷
به همت حوزه علمیه خراسان؛

اردوی یک روزه فرزندان ممتاز ایثارگران حوزه علمیه خراسان برگزار شد

اردوی یک روزه فرزندان ایثارگر، جانباز و شهدای حوزه علمیه خراسان با حضور 500 فرزند ممتاز ایثارگر حوزوی و خانواده هایشان در اردوگاه ثامن الحجج مشهد برگزار شد.
اردوی 
حوزه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، اردوی یک روزه فرزندان ایثارگر، جانباز و شهدای حوزه علمیه خراسان عصر امروز در مشهد برگزار شد.

بر اساس این گزارش؛ این اردوی یک روزه که با حضور 500 ایثارگر حوزوی و خانواده هایشان و با سخنرانی دکتر حسن رحیم پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در محل اردوگاه ثامن الحج مشهد برگزار شد، از 120 فرزند ممتاز ایثارگر و 32 خانواده شهید، ایثارگر و جانباز حوزه علمیه خراسان تجلیل و تقدیر شد.

رحیم پور ازغدی در این مراسم طی سخنانی با بیان اینکه مساله کشف حجاب، از زمان قبل رضا خان هم بوده است، ادامه داد: در این راستا نهادها و بنیادهای فراماسونری تشکیل شد که کادر سازی در داخل کشور کردند و به سراغ درباری ها، بازاری ها و بعضی از علمای مشهور رفتند تا به بهانه رفتن به اروپا و سرویس دادن، آن‌ها را وابسته به خود کنند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اینکه فراماسونری در آن زمان، باشگاه روشن فکری بود که صحبت از آزادی، برابری، پیشرفت و تمدن می‌کردند، افزود: بعضی از روحانیان مثل آخوند زنجانی  وارد این باشگاه شدند و حکم و فتوای اعدام شیخ فضل الله نوری را به جرم اینکه شیخ فضل الله مانع رشد ایران است صادر کرد.

گفتنی است؛ این اردوی یک روزه که از صبح امروز آغاز و تا عصر ادامه داشت، برگزاری کارگاه های آموزشی، مسابقات فرهنگی و ورزشیاز دیگر برنامه های این اردوی یک روزه بود./203/859/ب1

ارسال نظرات