۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۴۷۱۱۹۱
17 دی ماه صورت می گیرد؛

عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه امام خمینی ارومیه

معاون تهذیب حوزه‎های علمیه آذربایجان غربی گفت: مراسم عمامه گذاری 30 طلبه حوزه علمیه امام خمینی(ره) هفدهم دی ماه در ارومیه برگزار می شود.
حجت الاسلام ارشاد، معاون تهذيب حوزه هاي علميه آذربايجان غربي
حجت‌الاسلام حمید ارشاد، معاون تهذیب حوزه‎های علمیه آذربایجان غربی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، از معمم شدن 30 نفر از طلاب حوزه علمیه امام خمینی(ره) خبر داد و اظهار داشت: این مراسم پس از برگزاری کارگاه‌ های آموزشی و مصاحبه با طلاب 17 دی ماه امسال در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می شود.

وی با بیان اینکه علم آموزی همراه با تزکیه نفس از اهداف حوزه های علمیه است، افزود: در این راستا برنامه ای برای تربیت طلاب استان در نظر گرفته شده است که با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسن عرفان، استاد اخلاق برتر مدارس علمیه قم از تاریخ 18 تا 26 دی ماه در کل مدارس استان برگزار می شود.

معاون تهذیب حوزه‎های علمیه آذربایجان غربی با اشاره به ضرورت تمرکز طلاب بر روی دروس اصلی و پرداخت کمتر آنان به مسائل حاشیه ساز، گفت: برنامه های اخلاقی که با حضور حجت الاسلام والمسلمین عرفان در مدارس استان برگزار می شود که حول مسائل اخلاقی، آداب روابط اجتماعی و مشاوره های فردی است تا طلاب مشکلات و مسائل خود را به طور خصوصی از استاد جویا شوند.

وی با اشاره به اجرای طرح کوثر در مدارس علمیه آذربایجان غربی، خاطرنشان کرد: این طرح در مدارس ارومیه، میاندوآب، سلماس و خوی اجرا می شود.

حجت الاسلام ارشاد به برگزاری دروه مشاوره اسلامی درخصوص خانواده اشاره و اضافه کرد: سر فصل ششم این دوره ها در هفته های جاری برای مدیران، معاونین، طلاب و اساتید خواهران اجرا می شود./936/303/ب2

ارسال نظرات